مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان نوشت: در سفرم به پاکستان به منظور تقدیر از میانجیگریهای پاکستان، درباره گسترش تعاملات با برادرانم آصف زرداری، شهباز شریف و عاصم منیر صحبت کردیم.
به گزارش جماران، مسعود پزشکیان در پیامی در شبکه اجتماعی اکس، سفر خود به پاکستان را فرصتی برای قدردانی از میانجیگریهای این کشور و گفتوگو درباره تعاملات دوجانبه با سران پاکستان خواند.
رئیسجمهور مسعود پزشکیان در شبکه اجتماعی اکس نوشت: ایران و پاکستان در آرمانها و امیدهای خود اشتراکات عمیقی دارند. تلاش بیدریغ پاکستان برای گسترش صلح در منطقه ریشه در فرهنگ غنی این کشور دارد.
در سفرم به پاکستان به منظور تقدیر از میانجیگریهای پاکستان، درباره گسترش تعاملات با برادرانم آصف زرداری، شهباز شریف و عاصم منیر صحبت کردیم.

کپی شد