سیاوش صفاریان‌پور کارگردان و مجری برنامه «آسمان شب» نوشت: در چند سال اخیر بارها از من درباره برنامه «آسمان شب» سوال شد و سعی کردم بجای پاسخ به آن بیشتر کار کنم و با کمک دوستانم این مسیر را تداوم بدهم. اما بازنشر فراوان این ویدیو و اظهارات مدیر فعلی شبکه چهار سیما وادارم کرد چند خط درباره آن بنویسم. راستش را بخواهید من از همه کسانی که در این سالها به قول خودشان «صلاح نمیدانم» را اسباب توقف کارهای احتمالا مفید بنده و همکارانم کرده‌اند ممنونم.

به گزارش جماران؛ سیاوش صفاریان‌پور کارگردان و مجری برنامه «آسمان شب» در صفحه اینستاگرامش نوشت: 

در چند سال اخیر بارها از من درباره برنامه «آسمان شب» سوال شد و سعی کردم بجای پاسخ به آن بیشتر کار کنم و با کمک دوستانم این مسیر را تداوم بدهم. اما بازنشر فراوان این ویدیو و اظهارات مدیر فعلی شبکه چهار سیما وادارم کرد چند خط درباره آن بنویسم. راستش را بخواهید من از همه کسانی که در این سالها به قول خودشان «صلاح نمیدانم» را اسباب توقف کارهای احتمالا مفید بنده و همکارانم کرده‌اند ممنونم. 

زیرا سبب شدند کلی پادکست علمی و غیرعلمی و یک مستند سینمایی علمی و چند برنامه مفید و موفق در یوتیوب بسازیم. من از همه آنها سپاسگزارم که انگیزه‌ام برای کار و تلاش بیشتر را فراهم کردند. بنده از این دوستان ذره‌ای دشمنی و دلخوری ندارم. دشمن من تاریکی و ناآگاهی است. امیدوارم تا زنده‌ام در این نبرد سوی روشنی بمانم و تلاش کنم بپرسم و بدانم. به قدر توان محدودم تلاش میکنم و سعی میکنم به پشتوانه دلگرمی مردم گرانقدری که تشویقم می‌کنند، خسته و بی‌انگیزه نباشم.

به گزارش جماران؛ سه شنبه همین هفته، حسین شاهمرادی، مدیر شبکه چهار در برنامه «جام جم» در پاسخ به مخاطبان برنامه درباره اینکه چرا برنامه «آسمان شب» که تولید برادران صفاریان‌پور بود و طرفداران زیادی داشت را احیا نمی‌کنید گفت: «صلاح نمی‌بینیم.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
6 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.