عباس عبدی در واکنش به حمله احمدی بیغش نوشت: مثلا نماینده مردم است و از ۳ سال پیش آمده توییتر ۷۵۰ دنبال کننده دارد بعد بخودش اجازه داده که از طرف مردم ایران حرف بزند. وضع ما همین است.

به گزارش جماران؛ عبدی در واکنش به حمله احمدی بیغش نوشت: مثلا نماینده مردم است و از ۳ سال پیش آمده توییتر ۷۵۰ دنبال کننده دارد بعد بخودش اجازه داده که از طرف مردم ایران حرف بزند. وضع ما همین است.

عبدی روز گذشته در خصوص فساد چای دبش در شبکه اجتماعی اکس نوشته بود: اکنون اعلام شده که علت استعفا و برکناری وزیر جهاد کشاورزی و قائم مقام او فساد در واردات نهاده‌های دامی بوده. چرا همان زمان که استعفایش را اعلام کردند یک کلمه در این باره نگفتند؟این نوع شفافیت و مبارزه با فساد، مختص اصولگرایان است.

محمود احمدی بیغش ، نماینده شازند هم نوشته بود: آقای عباس عبدی شما پیاده نظام بی مصرف اسب‌های مرده اصلاحاتی‌ها هستید که با این تهمت‌ها و فرافکنی‌ها نمی‌توانید فجایع دوران مدیریتی خود و خیانت‌های بزرگی که به کشور در جا‌های حساس از جمله برنامه‌های هسته‌ای ایران داشته اید را کم اثر کنید، حافظه تاریخی مردم ما قوی‌تر از مهمل بافی‌های شماست؟!

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.