آذر منصوری دبیرکل حزب اتحاد ملت و رئیس جبهه‌ی اصلاحات در پیامی خطاب مردم مظلوم فلسطین نوشت: جهان شاهد است که شما تمام تلاش خود را برای احقاق حقوق حقه خود به کار بسته‌اید، اما اشغالگران با قلدرمآبی و زبان زور و تهدید، تمامی راه‌ها را بسته‌اند و حتی در مقابل تظاهرات مدنی و با شکوه بازگشت شما، پاسخی جز گلوله ندادند.

به گزارش جماران؛ آذر منصوری دبیرکل حزب اتحاد ملت و رئیس جبهه‌ی اصلاحات در پیامی خطاب مردم مظلوم فلسطین در توییتر به زبان های انگلیسی و عربی نوشت:    

  بیش از ۷۰ سال است که متجاوزی اشغالگر با زیر پا گذاشتن همه اصول انسانی و اخلاقی و در نهایت بی رحمی سرزمین شما را به اشغال خود در آورده است.  

سران این رژیم بی‌اعتنا به قطع‌نامه‌های متعدد سازمان ملل و تمامی عرف‌های بین‌المللی، با پشتگرمی به حمایت پیدا و نهان قدرت‌های بزرگ، در تمامی این سال‌ها، به اشکال مختلف به ویژه در قالب شهرکسازی به اشغال‌گری ادامه داده‌اند و هیچ ابایی از قتل‌عام، و آواره‌سازی مداوم شما و ویرانگری و تخریب شهرها و اردوگاه‌هایتان ندارند. 

جهان شاهد است که شما تمام تلاش خود را برای احقاق حقوق حقه خود به کار بسته‌اید، اما اشغالگران با قلدرمآبی و زبان زور و تهدید، تمامی راه‌ها را بسته‌اند و حتی در مقابل تظاهرات مدنی و با شکوه بازگشت شما، پاسخی جز گلوله ندادند. 

ما در کنار شماییم و با صدای بلند بر حق انسانی و تاریخیتان تاکید داریم. 

مسئله فلسطین یک راه حل دارد: پایان اشغال و به رسمیت شناختن کشور فلسطین

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.