محمدرضا جوادی یگانه از اساتید دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران نوشت: علیرغم برخی مطالبی که در متن بود و مورد تایید ما نبود، اما پس از اینکه این دو همکار ما، نامه را امضا کردند، ما هم آن را امضا کردیم و در مجموع ۵۵ عضو هیئت علمی دانشکده آن را امضا کردند. اما پس از امضای نامه‌ها، مشخص شد که متن منتشر شده در سایت‌های تسنیم و فارس، فاقد اسم این دو همکار ما است و عملا بیانیه دفاع از علوم اجتماعی را به ادعانامه‌ای علیه آن دو همکار تبدیل کرده است.

به گزارش جماران؛ محمدرضا جوادی یگانه از اساتید دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

در هفته گذشته، یکی از دانشجویان دانشکده، در دفاع از پایان‌نامه کارشناسی ارشد خود، علیرغم توافق با استاد راهنما، هم یک بیانیه سیاسی در حمایت از تجزیه‌طلبان خواند، و هم خودمدارانه، متن پایان‌نامه بدون اصلاحات و تذکرات اساتید را منتشر کرد.

این موضوع، مشکلاتی را برای دو عضو هیات علمی دانشکده ایجاد کرد که ناخواسته درگیر اقدامات آن دانشجو شده بودند.

برای حل مشکل همکارانمان، توصیه شد که متنی را اعضای هیات علمی دانشکده امضا کنند که اهتمام و دغدغه دانشکده را در حمایت از ایران و هویت ملی و وحدت ملی و یکپارچگی سرزمینی نشان دهد؛ و هم  مانع از عمل فرصت‌طلبانی که به دنبال انتقام از علوم اجتماعی هستند و اکنون فرصت مناسبی پیدا کرده بودند، شود؛ و هم مشکل همکاران ما رفع شود.

علیرغم برخی مطالبی که در متن بود و مورد تایید ما نبود، اما پس از اینکه این دو همکار ما، نامه را امضا کردند، ما هم آن را امضا کردیم و در مجموع ۵۵ عضو هیئت علمی دانشکده آن را امضا کردند.

اما پس از امضای نامه‌ها، مشخص شد که متن منتشر شده در سایت‌های تسنیم و فارس، فاقد اسم این دو همکار ما است و عملا بیانیه دفاع از علوم اجتماعی را به ادعانامه‌ای علیه آن دو همکار تبدیل کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.