عبدالله گنجی نوشت: شهادت میدهم با هویت"خبرگزاری فارس"چنین چیزی نبود. هر موقع کسی هم اعتراضی به مدیر فارس کرد پاسخ شنید که ربطی به فارس ندارد الان آنچه به این بهانه منتشر می شود چگونه راست آزمایی می شود که مربوط به هک مذکور است؟

به گزارش جماران؛ عبدالله گنجی نوشت: به عنوان کسی که چندین سال عضو شورای سیاست گذاری فارس بودم اعلام می کنم یک بار نه بولتن دیدیم نه در جلسات شورای مذکور طرح شد.این کار را شخص خاصی انجام می دهد که از قضا در فارس هم کار می کرد. در تابستان99 خبری از بنده زده بود که صحت نداشت وقتی به مدیر فارس اعتراض کردم گفت ما در فارس نه بولتن داریم و نه من بولتن می خوانم. من به آن شخص اعتراض کردم که گفت برو تکذیب کن.

اما منطق چیست؟ رسانه اخبار فرا رسانه ای را از کجا می آورد و به چه کارش می آید؟از سیستم امنیتی کشور میگیرد؟سیستم امنیتی چنین ریسکی میکند؟ می گوید برای فرمانده سپاه بولتن می فرستادند.مثلا اطلاعات سپاه خبر را به یک نفر در فارس می دهد و او آن را برای فرمانده سپاه میفرستد؟یعنی اط سپاه نمیتواند مستقیم به فرمانده سپاه خبر بدهد یا فرمانده نمی تواند از زیر مجموعه خود بگیرد؟

شهادت میدهم با هویت"خبرگزاری فارس"چنین چیزی نبود. هر موقع کسی هم اعتراضی به مدیر فارس کرد پاسخ شنید که ربطی به فارس ندارد الان آنچه به این بهانه منتشر می شود چگونه راست آزمایی می شود که مربوط به هک مذکور است؟ می توان هرچیزی را به این بهانه قالب کرد کنتور هم ندارد. این حقیقت ماجراست. النجاه فی صدق

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.