مرجع تقلیدی فاضل و عالی‌قدر، بنا به وظیفه‌ی ذاتی مرجعیت پیرامون نظر و دغدغه‌ی مردم با مسئولان صحبت کرده است و بیاناتی ایراد فرمودند. بنا بر اظهارات مسئولان عالی کشور هم که حرکت کشور در مسیر «نظر مردم» می‌باشد. پس، جای گلایه و ایراد کجاست؟

به گزارش جماران؛ محمدجواد آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات، در کانال تلگرامی خود در مطلبی با عنوان «دو نکته پیرامون مسئله‌ی سایت رجانیوز و مرجعیت»، نوشت: «۱- همانطور که همه میدانیم آن چیزی که در یک نظام مردم سالار همواره اهمیت دارد «نظر مردم» است. مرجع تقلیدی فاضل و عالی‌قدر، بنا به وظیفه‌ی ذاتی مرجعیت پیرامون نظر و دغدغه‌ی مردم با مسئولان صحبت کرده است و بیاناتی ایراد فرمودند. بنا بر اظهارات مسئولان عالی کشور هم که حرکت کشور در مسیر «نظر مردم» می‌باشد. پس، جای گلایه و ایراد کجاست؟

آیا ایراد کار «نظر مردم» است؟ آیا ایراد از مرجعیت است؟ آیا ایراد از بیان نظر مردم است؟ چرا مشخص نمی‌فرمایند که ایراد دقیقاً از چیست؟

۲- در لغتنامه‌ها رجا به را معنای کلمه‌ی امید نوشته‌اند. در فرهنگ انقلاب اسلامی «رجا» ارجاعی دارد به شخصیت والامقام، شهید رجایی. آیا در سیره‌ی این شهید، تعرض به مرجعیت بوده است؟ آیا نفس این گونه مطالب استفاده از «خوفیه» برای ترساندن مردم و رضایت عده‌ای از عدم مراجعه به «نظر مردم» نیست؟

امیدوارم برادران رجانیوز، با پذیرش خیرخواهی‌ها، اشتباه صورت گرفته را جبران کنند.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.