محمود صادقی‌ در مورد طرح مجلس برای اینترنت نوشت: این طرح، مانند طرح اقدام راهبردی، برخلاف اصل ۱۱۳ قانون اساسی و اصل تفکیک قوا دخالت آشکار در امور اجرایی است

به گزارش جماران؛ محمود صادقی، نماینده تهران در مجلس دهم، در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: «اسم طرحی را که دست و پای کاربران و کسب و کارهای فضای مجازی را می‌بندد گذاشته‌اند: طرح «حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی»! برعکس نهند نام زنگی کافور

‌این طرح، مانند طرح اقدام راهبردی، برخلاف اصل ۱۱۳ قانون اساسی و اصل تفکیک قوا دخالت آشکار در امور اجرایی است؛ اگر با دولت روحانی و وزیر جوانش مشکل داشتید حداقل آن را با دولت جدید هماهنگ کنید.»

 

از سوی دیگر، علیرضا سلیمی، عضو هیئت رییسه مجلس یازدهم، در توییتی انتقادی نوشت: ‌چرا دروغ !؟؟ وقتی آدم بیکار باشد مدام دروغ بافی می کند! کجا مجلس بدنبال انسداد اینترنت است؟!  واقعا شرم بر دروغ گویان باد!»

 

نماینده تهران: شورای نگهبان با طرح صیانت از فضای مجازی مخالفت می‌کند

توانگر، نماینده تهران تاکید کرد که طرح مجلس برای محدود کردن اینترنت با عنوان طرح صیانت از فضای مجازی هیچ ربطی به فرمایشات رهبری مبنی بر ساماندهی فضای مجازی ندارد.

به گزارش جماران؛ مجتبی توانگر، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در پیامی توییتری نوشت: «‌اگر قرعه به نام‌ بنده باشد فردا می‌گویم؛ این طرح هیچ ربطی به فرمایشات رهبری مبنی بر  ساماندهی فضای مجازی ندارد.

هیچ فوریتی ندارد و احتمالا شورای نگهبان نیز با آن مخالفت می‌کند. از همکاران هم می‌خواهم با آن مخالفت و در دامی که مقابل دولت آقای ‎رئیسی طراحی شده نیفتند.».

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.