ظریف به تندی پاسخ ادعای بی اساس وزیر خارجه آمریکا مبنی بر ارتباط ایران با القاعده را داد و نوشت: «هیچکس دیگر گول نمی خورد. تمام تروریست های 11 سپتامبر از کشور مقصد محبوب پمپئو در خاورمیانه آمده بودند و هیچ کدام از ایران نبودند».

به گزارش جماران؛ محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به ادعای بی اساس پمپئو در مرتبط کردن ایران با القاعده نوشت، نوشت: «از قرار دادن کوبا در لیست کشورهای حامی تروریسم تا اسناد ساختگی خارج شده از طبقه بندی در مورد ایران؛ آقای «ما دروغ می گوییم، تقلب می کنیم و می دزدیم» دوره ی فاجعه بار وزارت خارجه اش را با دروغ های جنگ طلبانه، به صورت رقت باری دارد به پایان می برد.

هیچکس دیگر گول نمی خورد. تمام تروریست های 11 سپتامبر از (کشور) مقصد محبوب پمپئو در خاورمیانه آمده بودند و هیچ کدام از ایران نبودند.»

 

 

 سلسه دروغ های پمپئو علیه ایران در پایان دورانش در دولت ترامپ!

امروز مایک پمپئو وزیر خارجه دولت ترامپ در نشستی خبری مدعی شد: ایران به پایگاه جدید القاعده تبدیل شده است. ابو محمد المصری، عضو القاعده در ماه آگوست گذشته در تهران به قتل رسید. القاعده با ایران طی ۳ دهه گذشته ارتباط داشته است. ایران به القاعده در حملات ۱۱ سپتامبر یاری رساند. وزارت اطلاعات ایران به القاعده کمک لجستیک کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.