بابک پاک نیا وکیل بهار چشم براه، خانمی که با عنوان دختر آبادانی شناخته می شود و ماجرای ضرب و شتم او چندی پیش خبرساز شد، توضیحات تازه ای در رابطه با پرونده ارائه کرد.

به گزارش جماران؛ بابک پاک نیا، وکیل دادگستری، در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: «پرونده بهار چشم براه دو قسمت است؛ بخش نخست مربوط به درگیری بود که فیلم آن منتشر شده بود و در دادسرا به شرحی که قبلا توضیح دادم رسیدگی شد.

اما بخش دوم راجع به مسائل اخلاقی بود که علیه مدیر مربوطه و کارمند حراست مطرح و در شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو آبادان رسیدگی می شد.

امروز بدون تشکیل جلسه رسیدگی رای پرونده ابلاغ شد! 

نتیجه رسیدگی: صدور قرار منع تعقیب به دلیل فقدان ادله شرعی و قانونی! 

حتی یک ابلاغ ساده برای وکیل ارسال نشد که دلایلتان را ارائه کنید!

به دفتر دادگاه گفته شد چرا به وکیل نگفتید ادله خود را ارائه کند؟ گفتند پرونده وکیل ندارد! وکالت نامه را در پرونده نشانشان دادند و پاسخ آنها: اشتباه شده و نمی دانستیم شاکی، وکیل دارد!!!

ضمن تجدید نظرخواهی از قرار منع تعقیب در دادگاه تجدید نظر استان خوزستان، از قاضی شعبه و کارمندان آن در مراجع قانونی شکایت خواهیم کرد؛ باید پاسخ گو باشند به چه مجوزی بدون تشکیل جلسه و ابلاغ به وکیل پرونده رای صادر کرده اند.

ضمنا پرونده درگیری که در دادسرا مطرح بود نیز بعد از صدور کیفرخواست جهت رسیدگی به شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو آبادان ارجاع شده است».

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.