محمدعلی ابطحی خطاب به مدیر شبکه 3 نوشت: «عادل فردوسی پور را ملت دوست داشتند چون از مدار شما خارج شده بود».

به گزارش جماران؛ سید محمدعلی ابطحی در واکنش به انتقادات مدیر شبکه 3 از مجری سابق برنامه 90 نوشت: «اصلا عادل فردوسی پور را ملت دوست داشتند چون از مدار شما خارج شده بود. والا به مولا.»

گفتنی است که علی فروغی مدیر شبکه ۳ دیروز صحبت‌های تندی را در انتقاد به فردوسی پور انجام داد.

مدیر شبکه سه در یک گفتگو درباره عدم حضور عادل فردوسی پور گفت: «نه محبوبیت ایشان برای ما پنهان بود و نه تخصص ایشان. اما وقتی می‌بینید یک دروازه بان دارد در یک خط دیگر حرکت می‌کند، باید شخص دیگر را درون دروازه بگذارید. در مورد ایشان باید بگویم که کار داشت از مدار خارج می‌شد. بقیه هم داشتند نگاه می‌کردند و با این روش صدا و سیما داشت از هم می‌پاشید.»

فروغی ادامه داد: «ناگزیر بودیم که این تصمیم را بگیرم و راه هم برای ایشان باز است و به شما بگویم ایشان دارد مظلوم نمایی می‌کند. ایشان کارمند رسمی صدا و سیماست و در همین یک سال اخیر یک میلیارد از مطالبات ایشان را پرداخت کردیم، با امضای بنده به ایشان ترفیع شغلی دادیم، شبکه ورزش زیرنظر شبکه سه است و ایشان رقم زیادی بابت برنامه فوتبال ۱۲۰ دریافت کرد. به ایشان پیشنهاد دادیم بیاید گزارش کند، اما خودش قبول نکرد. برخلاف این مظلوم نمایی‌ها و در همان دوره‌ای که بحث مهاجرت شده بود، ایشان به صورت دستی درخواست فوتبال ۱۲۰ را به ما داد.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.