پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

با اشاره به پایان محدودیت‌های تسلیحاتی؛

ظریف: اهداف ما همیشه صلح آمیز و دفاعی است

ظریف تاکید کرد: «از آن رو که سلاح در ایران برای دفاع است، بر خلاف عملکرد دیگر کشورها، نه جنگ به راه انداخته و نه سبب فساد می‌شود. ما ایمان داریم که امنیت با اراده ملت ما و خودکفایی‌اش محقق می‌گردد».

به گزارش جماران؛ محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان، در حساب توییتری خود پیرامون لغو تحریم های تسلیحاتی علیه ایران نوشت: «روزی بسیار مهم برای جامعه بین‌المللی که - در مخالفت با تلاش‌های بدخواهانه ایالات متحده - از قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت ملل متحد و برجام صیانت کرده است. عادی سازی همکاری دفاعی ایران با جهان از امروز، پیروزی‌ای برای آرمان چندجانبه‌گرایی و نیز صلح و امنیت در منطقه‌مان به شمار می‌آید.»

 ظریف در توییتی به زبان عربی هم نوشت: «بر اساس قطعنامه ۲۲۳۱ امروز تحریمهای تحمیلی علیه تسلیحات در کشورم بطور خودکار پایان می‌یابد. عجیب نیست که با تجهیز کورکورانه به سلاح مخالف باشیم. از آن رو که سلاح در ایران برای دفاع است، بر خلاف عملکرد دیگر کشورها، نه جنگ به راه انداخته و نه سبب فساد می‌شود. ما ایمان داریم که امنیت با اراده ملت ما و خودکفایی‌اش محقق می‌گردد. اهداف ما همیشه صلح آمیز و دفاعی است.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.