انتقادات نماینده تهران در مجلس از وضعیت آبرسانی به سیستان و بلوچستان با پاسخ مشاور رییس جمهور همراه شد و وی اعلام کرد که از ابتدای دولت یازدهم تا پایان سال گذشته به ۷/۷ میلیون نفر در ۱۱٫۵۱۴ روستا آب پایدار رسانده شده است.

به گزارش جماران؛ «مجتبی رضاخواه» نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در توییتر از آبرسانی به سیستان و بلوچستان انتقاد کرده بود. 

«حسام‌الدین آشنا»، مشاور رییس جمهور، در حساب کاربری خود در توییتر در واکنش به این انتقادات نوشت: «از ابتدای دولت یازدهم تا پایان سال گذشته به ۷/۷ میلیون نفر در ۱۱٫۵۱۴ روستا آب پایدار رسانده شد. در سالجاری، تا پایان هفته دولت به ۴۰۴ روستا با جمعیت ۲۹۹٫۶۰۰ نفر آبرسانی شده است. تا قبل از دولت یازدهم به ۱٫۲۰۰ روستا و ۹۰۰٫۰۰۰ نفر آبرسانی پایدار انجام شده بود.» 

رضاخواه هم در ادامه نوشت: «منکر تلاشهای این دولت و اسلافش نیستیم، ولی همچنان «آب آشامیدنی» معضل جدی بخشهایی از سیستان و بلوچستان است. تامین ضروریات زندگی مردم هم وظیفه‌ی حاکمیت است که بنده و شما جزئی از آن هستیم. مطمئن باشید مجلس در  یکسال باقیمانده عمر دولت، برای حل مشکلات مردم در کنار دولت است.»

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.