معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری در آستانه روز صنعت دفاعی خاطرنشان کرد: «دولت چه در سال‌های⁧ برجام⁩ و چه در سال‌های تحریم⁩، هم دیپلماسی را به عنوان ابزار تأمین امنیت ملی⁩ بکار گرفته و هم رشد صنعت دفاعی را شتاب فوق‌العاده‌ای بخشیده است».

به گزارش جماران؛ علیرضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری، به مناسبت روز صنعت دفاعی و رونمایی از دستاوردهای دفاعی دولت در رشته توییتی نوشت: «سال‌های اخیر، سال‌های ایجاد⁧ بازدارندگی⁩ بوده‌اند، بازدارندگی‌ای که از آسیب‌پذیری ما کاسته است. ⁧

دیپلماسی⁩ از انزوا جلوگیری می‌کند، ⁧ اقتصاد بدون نفت⁩ از شدت عوارض تحریم⁩ می‌کاهد و توانمندی دفاعی هم از سطح تهدیدات.

دولت چه در سال‌های⁧ برجام⁩ و چه در سال‌های تحریم⁩، هم دیپلماسی را به عنوان ابزار تأمین  امنیت ملی⁩ بکار گرفته و هم رشد صنعت دفاعی را شتاب فوق‌العاده‌ای بخشیده؛ همانقدر که دولت دیپلماسی بوده، دولت دفاع هم بوده است. گواه، ارتقای قابل توجه توان رزم ایران در تمام حوزه‌هاست.

در سال ٩٩ زنجیره پیشرفت‌ها در تولید انبوه جنگنده کامل شد و نخستین خروجی تولید انبوه ⁧ جنگنده کوثر⁩ به سازمان رزم نیروی هوایی ارتش⁩ ملحق شد. رویداد بزرگی برای ایران و پیام روشنی برای جهان که در دشوارترین ایام هم، هنوز و همچنان چهره‌ی⁧ ایران قوی⁩ پیداست.»

 

در آستانه 31 مرداد روز صنعت دفاعی و در نوزدهمین هفته از افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های ملی کشور ، تعدادی از دستاوردهای ملی در حوزه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح روز پنج‌شنبه با دستور رئیس جمهور بهره‌برداری و رونمایی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.