معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور از دیدار روحانی با فعالان عرصه دارو و واکسن کرونا خبر داد و نوشت: «میهمانان رییس جمهور از پیشرفت‌های قابل توجهی سخن گفتند؛ پیشرفت‌هایی که متکی به سرمایه‌گذاری مؤثر دولت در زیرساخت‌های مرتبط با تولید ⁧واکسن⁩ و همچنین پویایی و اثربخشی شرکت‌های ⁧دانش بنیان⁩ پرشماری است که در سال‌های اخیر آغاز به کار کرده‌اند.»

به گزارش جماران؛ علیرضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور در رشته توییتی نوشت: «امروز رییس‌جمهور از نقش‌آفرینان عرصه‌ی تولید دارو و ⁧واکسن⁩ میزبانی کرد؛ عرصه‌ای که اینک میدان تلاش بی‌وقفه‌ی بخش خصوصی، شرکت‌های نوپای ⁧دانش بنیان⁩ و همچنین مراکز بزرگ و شناخته‌شده این عرصه است .

میهمانان رییس جمهور از پیشرفت‌های قابل توجهی سخن گفتند؛ پیشرفت‌هایی که متکی به سرمایه‌گذاری مؤثر دولت در زیرساخت‌های مرتبط با تولید ⁧واکسن⁩ و همچنین پویایی و اثربخشی شرکت‌های ⁧دانش بنیان⁩ پرشماری است که در سال‌های اخیر آغاز به کار کرده‌اند.

‌آنچه از همه چیز الهام‌بخش‌تر است و امیدآفرین‌تر، اعتماد به نفس غرورانگیز آنهاست آنهم در تلاشی همپای کشورهای پرسابقه در تولید ⁧ واکسن⁩. اما آنچه بر این غرور وامید می‌افزاید تکاپویی است که در زیر سایه‌ی سنگین ⁧تحریم⁩ انجام می‌شود، اینکه تحریم هم نمی‌تواند میل به پیشرو بودن را سرکوب کند.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.