نماینده مردم تهران در مجلس نوست: طرح تعویق کنکور سراسری را با مشورت با تعدادی از نمایندگان، در مجلس به جریان انداختیم. در فرصت داده شده وزارت علوم روند خود را در برگزاری کنکور اصلاح کند. سلامت داوطلبان و خانواده ها از برگزاری کنکور مهم تر است.

به گزارش جماران، زهره الهیان در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «طرح تعویق کنکور سراسری را با مشورت با تعدادی از نمایندگان، در مجلس به جریان انداختیم. در فرصت داده شده وزارت علوم روند خود را در برگزاری کنکور اصلاح کند. سلامت داوطلبان و خانواده ها از برگزاری کنکور مهم تر است.

ماده واحده: دولت (ستاد ملی مقابله با کرونا) موظف است برگزاری کنکور سراسری را جهت تامین سلامت داوطلبان را حداقل تا چهل روز آینده به تعویق بیاندازد.

تبصره: ستاد مذکور موظف است در اسرع وقت براساس پیشنهاد وزارت بهداشت بررسی های لازم را به منظور تحقق شرایط مناسب برای برگزاری آزمون ( با شرایط مطلوب) و اجرای کامل پروتکل ها در محل حوزه های امتحانی بعمل آورد.

همچنین وزارت علوم موظف است در این فاصله امکان پُر کردن بخشی از صندلیهای دانشگاهها بدون  کنکور و براساس انتخاب داوطلبان را بررسی واجرا نماید.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
15 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.