الیاس نادران نوشت: مساله پرونده بذرپاش در مجلس، چالش فرآیند نیست.چالش صداقت در ارائه سوابق کاری،"سرقت علمی"در رساله، مسائل مالی مطروحه،جعل و رفع ابهاماتیست که حیثیت مجلس، دانشگاه و بسیج دانشجویی را به چالش کشیده است.

به گزارش جماران، الیاس نادران در رشته توئیتی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «چالش شفافیت و صداقت در پرونده بذرپاش گیت ۱/۴ عده ای با فشار به کمیسیون بودجه طرح تامین مالی کالاهای ضروری و رسیدگی به طرح تامین قیر پروژه های عمرانی را از دستورکار کمیسیون خارج و انتخاب رییس دیوان محاسبات را با عجله به نتیجه دلخواهشان رساندند.

مساله پرونده بذرپاش در مجلس، چالش فرآیند نیست.چالش صداقت در ارائه سوابق کاری،"سرقت علمی"در رساله، مسائل مالی مطروحه،جعل و رفع ابهاماتیست که حیثیت مجلس، دانشگاه و بسیج دانشجویی را به چالش کشیده است.

چالش رییس مجلس نیز این است که تکلیف خود را با کلونی بذرپاش که بعضاً بعنوان دستیار و مشاور دوره‌اش کرده‌اند روشن کند و بدون هرگونه مسامحه و مصلحت اندیشی، حیثیت مجلس را اعاده نماید.

 حل این معضل چند راهکار دارد: ۱-استعفای بذرپاش ۲-عزل وی براساس تبصره ماده ۱۱ قانون محاسبات عمومی ۳- استیضاح مطابق تبصره۴ ماده۲۴ آیین نامه داخلی ۴-رسیدگی توسط کمیسیون اصل نود قانون اساسی و ۵-تعیین هیات رسیدگی مستقل توسط رئیس مجلس تا حصول نتیجه پیگیر خواهیم بود؛انشالله»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.