در ساختمان کنار محل گودبرداری، کارگاه تولید ماسک بوده که شب عید فطر، در اثر گودبرداری بخشی از ساختمان مجاور تخریب شده است تولیدکننده ماسک‌ها از پیمانکار شکایت و درخواست پرداخت خسارت می‌کند، کارشناس می‌گوید که برای برآورد خسارت نیاز به وجود و دانستن تعداد ماسک‌های مدفون است.

حجم ویدیو: 7.06M | مدت زمان ویدیو: 00:00:26

به گزارش جماران، کانال عصر هوشمندی در رابطه با کلیپی که امروز در فضای مجازی در رابطه بازیافت ماسک‌های استفاده شده منتشر شد نوشت:  کلیپی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که نشان می‌دهد عده‌ای درحال جداسازی و بسته‌بندی ماسک‌ در یک مخروبه‌اند و منتشرکنندگان این کلیپ مدعی شده‌اند ماسک‌های ارزان‌قیمت موجود در بازار، ماسک‌های بازیافتی‌اند

اما اصل ماجرا چیست؟ در ساختمان کنار محل گودبرداری، کارگاه تولید ماسک بوده که شب عید فطر، در اثر گودبرداری بخشی از ساختمان مجاور تخریب شده است که در کلیپ نیز موجود است (سمت چپ پایین تصویر)

تولیدکننده ماسک‌ها از پیمانکار شکایت و درخواست پرداخت خسارت می‌کند، کارشناس می‌گوید که برای برآورد خسارت نیاز به وجود و دانستن تعداد ماسک‌های مدفون است. به همین دلیل چند هفته قبل به سراغ ماسک‌های مدفون می‌روند و کارگران همان ساختمان شروع به شمارش ماسک‌ها می‌کنند که همسایه‌ای اقدام به فیلمبرداری می‌کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.