برخی نمایندگان مجلس یازدهم در فضای مجازی به رد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران واکنش نشان دادند.

به گزارش جماران، بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران در دستور جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی قرار گرفت که با 102 رای موافق، 128 رای مخالف و 21 رای ممتنع از مجموع 251 رای ماخذه به تصویب مجلس شورای اسلامی نرسید. در همین رابطه برخی نمایندگان مجلس یازدهم در فضای مجازی به رد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران واکنش نشان دادند.

 

کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد نوشت: «بنده با توجه به شناختی که طی چند دوره حضور در مجلس، شواهد و مستندات و همچنین مطالبه حداکثری مردم وجود دارد به اعتبارنامه آقای تاجگردون رای نمیدهم و تلاش کرده‌ام دیگران را نیز مطلع و متقاعد نمایم.»

 

میرسلیم در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: ـ«مجلس گامی برای پالایش خود برداشت. اکنون گامی برای کارآمدی دستگاه اجرایی و پاسخگویی به مطالبات معیشتی مردم برداریم.»

 

روح‌الله نجابت نیز در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «این است مجلس انقلابی. گام نخست مجلس یازدهم در مبارزه با فساد رقم خورد و مجلس نشان داد که عصاره فضائل ملت است. ان‌شاءالله تا آخر چنین می‌ماند.»

 

اقبال شاکری نمانیده مردم تهران نوشت: «خدایا تو شاهدی که هیچگونه جهت‌گیری شخصی و سیاسی در مورد آقای تاجگردون ندارم و مواضعم ناشی از تحقیق منصفانه، شرکت در اکثر جلسات بررسی این موضوع و به دور از هیجانات سیاسی بوده؛ لذا به عنوان نماینده مردم نمیتوانم بی تفاوت باشم. رای من به اعتبارنامه آقای تاجگردون، منفی است.»

 

مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان نیز توییتر خود نوشت: « بنابر نامه وزارت اطلاعات به عنوان مهمترین سند موجود، با اعتبارنامه آقای تاجگردون مخالفت کردم. ‌دعوای شخصی با کسی نداریم، اما حرمت و اعتبار جایگاه نمایندگی مجلس را باید حفظ کرد.»

 

مجتبی رضا خواه نماینده مردم تهران نوشت: «یکی از دلایل رد اعتبارنامه تاجگردون، دفاع بد و مغلطه تعجب‌برانگیز پزشکیان بود. ایشان با اشاره به حدیثی نتیجه گرفت که اگر کسی اتهامات علیه خودش را رد کند، باید آنها را نادیده گرفت! پس نقش دادگاه چیست؟ از این پس تلاش می‌کنیم پیگیر حقوق مردم شریف و فهمیده باشت و گچساران هم باشیم.»

 

علی‌اصغر خانی رئیس کمیسیون تحقیق در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: « فرآیند طی شده در پرونده آقای  تاجگردون طبق پروتکل قانونی بوده است و تمام مراحل از شروع بررسی این پرونده در شعبه و از آنجا به کمیسیون تحقیق و از کمیسیون به صحن در همین روال قانونی صورت گرفت و با رأی امروز هم همه ما نمایندگان و مردم باید تابع قانون باشیم.»

 

ابراهیم رضایی نماینده دشتستان نیز در توییتر خود نوشت: «همه نمایندگان، نماینده گچساران در مجلس هم هستند و بنده بطور خاص پاسخگوی مردم شریف و انقلابی گچساران و باشت تا زمان انتخاب نماینده جدید خواهم بود.»

 

مجتبی توانگر نماینده تهران نیز در توییتر خود نوشت: « پرونده  تاجگردون رو بستیم. ‌دستور کار  مجلس حل مشکل  معیشت است»

 

فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین هم در توییتر خود نوشت: «مردم بدانند مجلس یازدهم شفافیت و نظارت و مبارزه بافساد را از درون خود آغازکرد. مسئولان نیز بدانند این ریل گذاری از مجلس آغاز شده و همه را دربر خواهدگرفت. بطور قطع مبارزه با فساد مقدمه بهبود وضعیت اقتصادی کشور نیز خواهدبود و نمایندگان اولویتی جز بهبود معیشت و اقتصاد مردم ندارند.»

 

احمد نادری نماینده تهران در توییتر خود نوشت: « درود بر شهدای مظلوم استان کهکیلویه و بویراحمد و سلام بر مردم انقلابی آن.  ‌با افتخار اعلام می کنم از امروز در حد توانم پیگیر امور مربوط به مردم شریف حوزه انتخابیه گچساران و باشت خواهم بود.»

 

جواد نیک‌بین نماینده مردم کاشمر هم در توییتر خود نوشت: « امروز به وظیفه قانونی خودم عمل کردم و از این پس نیز بنا به وظیفه انسانی و تعهد نمایندگی ملت، خودم را موظف می‌دانم تا مردم عزیز گچساران و باشت را نیز در مجلس شورای اسلامی نمایندگی کنم. ‌مجلس شورای اسلامی با تمام توان از مردم انقلابی گچساران و باشت، حمایت خواهد کرد.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.