معاون امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه از برگزاری وبینار مسائل کنسولی ایرانیان مقیم خارج خبر داد و تاکید کرد که این نشست ها ادامه پیدا می کنند.

به گزارش جماران؛ حسین جابری انصاری، معاون امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «نخستین وبینار بررسی مسائل کنسولی ایرانیان خارج از کشور با حضور جابری انصاری معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت خارجه و سفرای ایران در کشورهای انگلستان، مجارستان، سوئد، ایتالیا و پرتغال، عصر سه شنبه ۱۷ تیر ماه برگزار شد.

در این نشست مجازی سه ساعته که مدیران کنسولی و ایرانیان وزارت امور خارجه و مسئولان بخش های کنسولی این نمایندگی ها نیز حضور داشتند، جابری انصاری ضمن تشریح رویکردهای اساسی وزارت امور خارجه در حوزه کنسولی، بر ضرورت حمایت حداکثری از شهروندان ایرانی مقیم خارج از کشور و ارائه سریع ترین و منظم ترین خدمات کنسولی به آنان تاکید کرد.

سفرا و مسئولان امور کنسولی جمهوری اسلامی ایران در این کشورها نیز در این وبینار ضمن گزارش آخرین اقدامات نمایندگی های خود در حوزه امور کنسولی، برخی مشکلات موجود در زمینه خدمات رسانی به ایرانیان خارج از کشور را مطرح کردند.

نشست های مجازی معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت خارجه با سفرا و مسئولان امور کنسولی نمایندگی های ایران در کشورهای مختلف جهان، در هفته های آینده ادامه خواهد یافت.

#وزارت_امور_خارجه»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.