پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

معاون ارتباطات و اطلاع رسانى دفتر رییس جمهورى مطرح کرد:

پیگیرى هاى رئیس جمهور براى حل مشکل مردم خوزستان

معاون ارتباطات و اطلاع رسانى دفتر رییس جمهورى نوشت: «روحانی در تماس روز یکشنبه با ‎استاندار خوزستان که یک ساعت نیز به طول انجامید بر ضرورت اقدامات فوری مسؤولان و متخصصان محلی برای کنترل زنجیره‌ی شیوع ‎کرونا تأکید کرد.»

به گزارش جماران؛ علیرضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع رسانى دفتر رییس جمهورى، در صفحه توییتر خود نوشت: «رییس‌جمهور ‎روحانی در دو روز اخیر، پیوسته پیگیر شرایط ‎خوزستان بوده و دیروز با وزیر کشور ،امروز با وزیر نیرو و روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز با استاندار خوزستان گفتگو داشته و دستورات فوری صادر کرده است.

روحانی در تماس روز یکشنبه با ‎استاندار خوزستان که یک ساعت نیز به طول انجامید بر ضرورت اقدامات فوری مسؤولان و متخصصان محلی برای کنترل زنجیره‌ی شیوع ‎کرونا تأکید کرد.

در این تماس تلفنی، ‎روحانی با تاکید بر گزارش وزارت نیرو از منابع آبی کشور از دستورش برای صدور مجوز از سوی دولت برای کشت برنج در ‎خوزستان در سال جاری خبر داد.

امروز نیز ‎روحانی با ‎اردکانیان و استاندار درباره وضع آب آشامیدنی مناطقی از ‎اهواز گفتگو کرد و دستور رسیدگی فوری و رفع سریع این معضل را داد و تاکید کرد، تمامی مسؤولان موظف هستند برای تأمین آب آشامیدنی  اقدامات لازم را انجام دهند تا مشکلات کنونی تکرار نگردد.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.