یک عضو شورای شهر تهران از اقدامات خانه های سلامت تهران برای مقابله با کرونا گفت.

به گزارش جماران، الهام فخار عضو شورای شهر تهران در حساب کاربری خود در توئیتر از  اقدامات خانه‌های سلامت تهران در مقابله با کرونا نوشت: «طبق توافق وزارت بهداشت با شهرداری تهران، تمام خانه‌های سلامت شهرداری تهران با وزارت بهداشت لینک شده‌اند.

 هم‌چنین با فروشگاه‌های اینترنتی نظیر دیجی‌کالا نیز رایزنی شده است تا خدمات اینترنتی ویژه به این افراد و سالمندان تنهای محلات ارائه کنند. البته ما با همکاری کنشگران محلی چگونگی این خدمات را به صورت غیررسمی و تصادفی پایش می‌کنیم.

با توجه به اینکه اگر این افراد قرنطینه را بشکنند، شیوع در محله بیشتر می‌شود، لذا برنامه ریزی شده است که برخی نیازهای بیرون از منزل این افراد نظیر خرید(اگر دست تنها هستند)، توسط نیروهای داوطلب سرای محلات انجام شود.

از سوی دیگر بانک اطلاعاتی بیماران کرونایی به تفکیک محله و منطقه با شماره تماس از سوی وزارت بهداشت در اختیار خانه های سلامت محلات داده شده است.

پس از عادی شدن ترددها روند توزیع اقلام بهداشتی همچون ماسک و مواد ضدعفونی کننده در سرای محلات در حد مقدور انجام می‌شود اما اولویت با کارکنان خدمات حوزه‌های مختلف شهری به دلیل ضرورت‌های شغلی است.

 

 

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.