به گزارش جماران؛ محمد حمزه زاده، رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری، و ابراهیم داروغه زاده، معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی بر سر توقیف فیلم خانه پدری گفت و گویی در توییتر داشتند.

در ابتدا، حمزه زاده در صفحه توییتر خود نوشت: «اکران فیلم خانه‌ی پدری حاصل لجبازی مدیران سینمایی کشور و انفعال بیش‌از‌حد آنان در مقابل جوسازی‌ها و فشارهای عده‌ای تندرو است که در خانه‌ی سینما لانه کرده‌اند. همین لجبازی را درباره‌ی فیلم مطرب هم کردند و نتیجه‌اش را دیدند. قوه‌ی قضاییه راه را درست رفته است.»

در پاسخ به توییت حمزه زاده، داروغه زاده نوشت: «اقای حمزه زاده عزیز، شما در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی حقوق نمایش خانگی رحمان١٤٠٠ را همزمان با فیلمبرداری بالای یک میلیارد تومان پیش خرید میکنید و همزمان در پی ادرس دادن به قوه قضاییه برای توقیف مطرب هستید!»

حمزاده زاده هم در پاسخ نوشت: «برادرم! فاصله‌ی آن رحمان ۱۴۰۰ که ما با اصلاح فراوان در سینماهای خودمان اکران کردیم، با آنچه شما مجوز داده بودید و با دستور و بخشنامه در سینماهای دیگر اکران کردید، زمین تا آسمان است. البته الان کنایه‌ی شما را به این فیلم درک نمی‌کنم. فیلم بدی بود؟ دوست نداشتیدش؟»

داروغه زاده در رابطه با همین بحث خطاب به کاربری نوشت: «حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در خرید حقوق نمایش خانگی هزارپا و رحمان١٤٠٠ پیشقدم میشود و از توقیف فیلم مطرب و خانه پدری حمایت میکند».

حمزه زاده نوشت: «۱. مگر از نظر شما  رحمان ۱۴۰۰ و هزار پا فیلم‌های بد و بی‌آبرویی بودند؟ اگر بودند، چرا مجوز دادید؟ پای آنچه از این فیلم‌ها اصلاح و اکران شد، ایستاده‌ایم و نسخه‌ی اکران شده در سینماهای حوزه‌هنری را قابل دفاع می‌دانیم. پی‌گیر انتشار نسخه‌ی اصلاح‌شده‌ی ویدیویی هزار پا هم هستیم.»

داروغه زاده در پاسخ نوشت: «موضع ما که رفتار یکسان با فیلم های دارای مجوز قانونی سازمان سینمایی ست، مسأله تناقض های شماست.»

و در نهایت حمزه زاده نوشت: « تناقض در جاهای دیگری است برادر داروغه‌زاده. بگذارید سربسته بماند.»

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.