به گزارش جماران؛ محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور، در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«سه شنبه شب در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار حاضر شدم. مراسمی بسیار ساده و به دور از تکلف بود که با صمیمیت ‌بسیار زیاد برگزار شد. در این نشست که برخی دیگر از مسئولان از جمله وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سخنکوی دولت و نیز جمعی از مدیران مسئول، سردبیران، روزنامه نگاران، اساتید علوم ارتباطات و روزنامه نگاری و کارشناسان این حوزه حضور داشتند تاکید کردم که دولت تدبیر و امید اهمیت ویژه ای برای جامعه رسانه ای قایل است و از زحمات اهالی رسانه و خبرنگاران تقدیر کردم.

یکی از ویژگی های این نشست این بود که ما کمتر صحبت کردیم و بیشتر از اصحاب رسانه شنیدیم. تعدادی از نمایندگان رسانه ها نظرات، دیدگاهها و دغدغه های صنفی خود را مطرح کردند که حاوی نکات قابل توجهی بود. 

کلام برخی از اصحاب محترم رسانه براین واقعیت تاکید داشت که ارتباطات بیشتری باید بین دولت و جامعه رسانه ای کشور شکل گیرد که بنده نیز یر این موضوع در صحبت بسیار کوتاهی که داشتم تاکید کردم. 

از جمله ضرورت همکاری و هماهنگی بیشتر بین وزرا و مسوولان دولتی با اصحاب رسانه و اینکه باید رفتار و گفتار دولت به گونه‌ای باشد که شاهد نتایج مطلوب در ارتباطات بین مسئولان و اهالی رسانه باشیم.»

photo_2019-08-07_17-55-14

photo_2019-08-07_17-55-16

photo_2019-08-07_17-55-19

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.