به گزارش جماران؛ علی ربیعی در حساب توئیتری خود نوشت:

‌کل من علیها فان. اکنون، در همین لحظات، دو همراه پنج ساله ام برادرانم دکتر سیدتقی نوربخش  و ‎رحمان تاج الدین (معاون مجلس) در راه خدمت به کارگران و بازنشستگان در تصادفی سهمگین در رحلتی شهادت گونه به دیدار حق شتافتند. به خانواده ایشان و خانواده بزرگ جامعه کارگری تسلیت می گویم.

دکترنوربخش فقط یک رییس سازمان نبود شرافت وتخصص را درهم آمیخته بود.نیمی از حقوق خودرا به بیت المال برمی گرداند شهادت میدهم خداترس،پاک،شریف، وفادار به اموال کارگران وانسان دوست بود

برای من نه یک معاون،بلکه یک برادروهمراه بود.مرگ این انسان بزرگ که دغدغه انسانیت داشت راتسلیت میگویم‌.»

حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور، نیز در حساب توئیتری خود نوشت:

«‌بارها با دکتر نوربخش همدلانه گفتگو کرده بودم؛ اخلاص، تدین، حرفه‌ای‌گرایی، دل‌نگرانی برای بیمه‌شدگان، محافظت از منابع مالی صندوق از ویژگی‌های بارز ایشان بود.

خداوند ایشان را با اولیای طاهرینش محشور فرماید.»

فاطمه حسینی، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، در حساب توئیتری خود نوشت:

«سید تقی نوربخش را سال گذشته در کمیسیون تلفیق بودجه بیشتر شناختم؛ فردی فراتر از یک مسئول. با جدیت، پشتکار شبانه روزی و دلسوزی بسیار تلاش می‌کرد تا آنجا که می‌شود تامین اجتماعی را سامان دهد. درگذشت ایشان و جناب ‎عبدالرحمن تاج‌الدین ضایعه بزرگی است. روحشان شاد...»

photo_2018-11-15_23-12-45

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات، در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«چه سعادتمند بودند که در مسیر خدمت و گره گشایی از مردم به دیدار حق شتافتند».

محمود صادقی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در حساب توئیتری خود نوشت:

«‌ضایعه تأسف بار دو خدمتگزار پرتلاش مرحوم دکتر نوربخش رییس سازمان تأمین اجتماعی و مرحوم تاج الدین معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی را به عموم هموطنان بویژه جامعه کارگری و خانواده و بستگان داغدارشان تسلیت می گویم. ‌از خداوند بزرگ برای آن دو عزیز سفرکرده مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.»

علیرضا رحیمی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در حساب توئیتری خود نوشت:

«آخرین حضور دکتر ‎نوربخش و آقای ‎تاج الدین در صحن ‎مجلس، در روز رای اعتماد به وزیر کار بود که با انگیزه و صبورانه با نمایندگان گفتگو داشتند و نگران سرنوشت کارگران و بازنشستگان و بخش تامین اجتماعی کشور بودند. روحشان شاد و یادشان گرامی باد.»

محمدعلی افشانی، شهردار تهران، در حساب توئیتری خود نوشت:

«‌درگذشت دوست عزیز و مدیری لایق و کاردان جناب دکتر نوربخش و معاون فقیدشان جناب دکتر تاج‌الدین سبب اندوه و تاثر فراوان گردید. این غم عظمی را به خانواده‌هاى ارجمندشان تسلیت می‌گویم »

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.