هجدهمین دوره بازی های آسیایی-جاکارتا ۲۰۱۸/

صحبت های سلیمی و علی حسینی بعد از رکوردشکنی سهراب مرادی

قهرمان وزنه‌برداری المپیک لندن گفت: سهراب مرادی توانایی زدن 234 کیلوگرم را داشت اما حیف شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی جی پلاس به اندونزی؛ بهداد سلیمی پس از پایان رقابت‌های دسته 94 کیلوگرم وزنه‌برداری بازی‌های آسیایی در مورد حمله ناموفق سهراب نامرادی به رکورد دو ضرب و مجموع جهان که در اختیار خود مرادی بود، گفت: رکوردهای دو ضرب و مجموع جهان هم دست خود سهراب مرادی بود اما اگر می‌توانست آن‌ها را ارتقاء دهد، رکورد تاریخی محسوب می‌شد چرا که این آخرین رقابت دسته 94 کیلوگرم در دنیا است و پس از آن رقابت‌ها با اوزان جدید برگزار می‌شود. خیلی حیف شد چرا که سهراب توانایی زدن این وزنه را داشت. با خود او هم که بعد از مسابقه صحبت کردم عنوان کرد به دلیل وزن کم کردن بدنش تحلیل رفته بود و نتوانست 234 کیلوگرم را نگه دارد.

او ادامه داد: با این حال سهراب مرادی رکورددار آسیا و جهان است و این رکوردها هم برای همیشه باقی می‌ماند.

سلیمی در مورد رکوردشکنی خود در رقابت دسته فوق سنگین بازی‌های آسیایی نیز گفت: سال گذشته با وجود اتفاقاتی که در مسابقه‌های جهانی رخ داد استارت خوبی برای بازی‌های آسیایی زدم. در حال حاضر هم آمادگی خوبی دارم اما باید در روز مسابقه ببینم چه چیزی پیش می‌آید.

او افزود: در این 6-7 ماه گذشته تمام تلاشم را کردم و هر کاری کردم که به آمادگی کامل برسم. مردم دعا کنند که بتوانم مزد زحمات خودم و بقیه را بگیرم.

علی حسینی:سهراب نتیجه زحماتش را گرفت

سعید علی حسینی، ملی پوش فوق سنگین وزنه برداری ایران در پایان مسابقات دسته ۹۴ کیلوگرم اظهار کرد: خدا را شکر سهراب مرادی خیلی زحمت کشیده بود و تمرین کرده بود و به نتیجه زحماتش رسید.

وی افزود: دوست داشتیم این مسابقات با یک رکورد فوق العاده توسط او تمام شود ولی خب نشد. ان‌شاءالله مسابقات بعدی سهراب توانایی موفقیت بیشتر را دارد. وزنه‌برداری است و هر اتفاقی ممکن است. خداراشکر مدال گرفت و دل مردم را شاد کرد.

ملی پوش ایران تاکید کرد: ما هم پس فردا مسابقه داریم و تلاش می‌کنیم دل مردم را شاد کنیم. خدا کمکمان کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید