هجدهمین دوره بازی های آسیایی-جاکارتا ۲۰۱۸/

سجادی: مسئولان باید پاسخگوی اتفاقی که برای زهرا نعمتی افتاد باشند/ برای ارزیابی زود است

سرپرست کاران اعزامی ایران گفت: مسئولان باید پاسخگوی اتفاقی که برای زهرا نعمتی افتاد باشند، در تهران به این موضوع رسیدگی می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی جی پلاس به اندونزی؛ کاروان ایران امروز برای اولین بار در طول تاریخ بازیهای آسیایی صاحب دو مدال طلای کبدی شد.

نصرالله سجادی،سرپرست کاروان اعزامی که به همراه بهرام افشارزاده به سالن هدبال آمده بود و شاهد عدم راه یابی این تیم به نیمه نهایی بود، درباره کسب دو مدال ارزشمند کبدی می گوید: این دو تیم از همان ابتدا عزمشان را جزم کرده بودند که کبدی را صاحب دو طلا بکنند،6 تا 9 ماه با همین تفکر زندگی کردند و در نهایت هم توانستند با نظم تیمی به این هدف بزرگ دست یابند و جامعه کبدی و ورزش را خوشحال کنند.به آنها تبریک می گویم.

او همچنین درباره ناکامی هندبالی ها در جاکارتا تاکید کرد: در مجموع هندبال زحمت خود را کشید و ارزیابی در عملکرد فدراسیون و کادر فنی آن بر عهده کارشناسان است. بعضی قوانین هم به آنها اجازه نداد تا تعدادی از بازیکنان خوب خود را به همراه بیاورند. هر چند نتوانستند در جمع چهار تیم برتر باشند اما تلاش بسیار کردند.

سجادی در ادامه  ارزیابی کاروان  را به مرور زمان موکول می کند: فکر می کنم درست نیست یک نفر ارزیابی کند. نباید عجله کنیم ،هنوز کوران بازی‌هاست. مسابقات به اتمام برسد، وزارت و کمیته ملی المپیک کارشناسی خواهند کرد. نظرات فنی را به کارشناسان بسپارید. در کل باید بگویم به عنوان سرپرست کاروان از همه تیمها راضی هستم. تمامی ورزشکاران ما در حومه، جاکارتا و پالمبانگ فقط یک هدف داشتند و آن تمرین و مسابقه است.حتی در ارتباط با رفت و برگشت تیمها خود فدراسیونها تصمیم گرفتند.کشتی را ببینید درست بعد از اتمام مسابقاتشان به تهران برگشتند.تمام سعی ما آرامش خاطر ورزشکاران در طول بازیها بوده است.

سرپرست کاروان اعزامی ضمن ابراز نارضایتی از اتفاق پیش آمده برای زهرا نعمتی گفت: بطور مسلم در تهران به این موضوع رسیدگی می‌شود. این اتفاق از طرف وزارت و کمیته المپیک پیگیری شده است. انشالله با بازگشت کاروان به تهران بصورت جدی آن را بررسی می‌کنیم. مسئولین این واقعه باید پاسخگو باشند. ما در حال حاضر بدنبال آرامش کاروان هستیم.

اودر پایان درباره صعود دختران بسکتبالیست به دور دوم عنوان کرد: خوشحال می شوم برای دختران که بصورت ویژه در رشته ها شرکت می‌کنند. امیدوارم این صعودها تداوم داشته باشد. 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید