گفت و گوی اختصاصی خبرنگار اعزامی جی پلاس به اندونزی/

سپیده توکلی و آرزویی که شاید این بار برآورده شود؛ مدالی به رنگ طلا

سپیده توکلی امیدوار است به اینکه در بازی های آسیایی مدال طلا بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی جی پلاس از اندونزی؛ سپیده توکلی کار سختی دارد اما چند وقت پیش که با او حرف می زدیم امید زیادی داشت. توکلی از این می گفت که همیشه شمع های تولدش را برای رسیدن به این آرزو فوت می کند که بتواند مدال طلای بازی های آسیایی را به دست بیاورد.راو قهرمان و رکورددار پرش ارتفاع در ایران است و قرار است برای سومین بار حضور در بازی های آسیایی را تجربه کند.

*این برای سومین بار است که راهی بازی های آسیایی می شوید.

بله،من تجربه حضور در 2 دوره بازی های آسیایی را دارم و در این دوره از بازی‌ها به دنبال کسب نتیجه بهتر و حتی مدال هستم. دوست دارم با انرژی در این مسابقات حاضر شوم چون فصل خوبی از تمرینات آماده سازی را پشت سر گذاشته ام و نتایج خوبی هم گرفته ام. از مسئولین ورزش کشور، مردم ایران و اعضای کادر فنی تیم ملی می خواهم انرژی مثبت بدهند تا موفق شوم.

شرایط آماده سازی شما به چه صورت بوده است؟

فدراسیون دو و میدانی یک دوره اردوی آماده سازی را در کیش پیش از آغاز سال ترتیب داد و به همراه آقای ربانی، مربی ام در آنجا تمرینات خوبی داشتم. از آغاز امسال هم با ادامه تمریناتم در تهران شرایط خوبی داشتم تا اینکه اردیبهشت ماه توانستم رکورد ملی پرش ارتفاع ایران را در مسابقات لیگ طلایی ارتقاء دهم. برای آمادگی بیشتر به مسابقات بلاروس و ترکیه هم اعزام شدم و در حال حاضر تمریناتم را در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران زیر نظر سازمان تیم های ملی با مربی ام پیگیری می کنم.

*الان قرار است در آسیا چه اتفاقی بیفتد؟

رکورد شخصی ام در حال حاضر 1.84 متر است. من این رکورد را امسال ثبت کردم و با این نتیجه در رنک پنجم پرش ارتفاع آسیا هستم. اگر بتوانم رکوردم را در بازی‌های آسیایی ارتقاء دهم و تا مرز 1.86 متر برسم، فکر می کنم به مدال برسم.

*مدال یا مدال طلا؟شما می گفتید شمع های کیک تولدتان را با آروزی مدال طلا فوت می کنید.

خودم ورزشکاری هستم که انرژی مثبت به دیگران می دهم و دوست دارم از دیگران هم انرژی بگیرم.تمام قهرمانانی که الان به بازی‌ها اعزام می شوند شایسته و لایق بهترین‌ها هستند و من از صمیم قلب برای تک‌تک آنها آرزوی موفقیت می‌کنم و دوست دارم همه با همدلی و حمایت همدیگر در مسابقات به تیم ملی انرژی مضاعفی بدهیم. تیم بسیار خوب و کاملی به این دوره از بازیها اعزام می شود و دوست دارم با نتایج خوبی از این مسابقات سربلند شویم.امیدوارم رنگ مدالی که می گیرم طلایی باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید