گزارش جی پلاس/

ناکامی نگران کننده آبی ها پیش از دیدار حیاتی با السد

تیم فوتبال استقلال تهران در شرایطی باید برای دیدار بسیار حیاتی با نماینده قطر آماده شود که به نظر نمی رسد از آمادگی بالایی برخوردار باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، آبی پوشان پایتخت در دیدار خانگی برابر فولاد خوزستان دو امتیاز دیگر را از دست دادند تا بعد از 5 هفته تنها یک پیروزی به دست آورده باشند. شاگردان شفر در این دیدار در گلزنی دچار مشکل شدند و در مقابل دیدگان هواداران خودی نتوانستند دروازه تیم فولاد را باز کنند. کاری که رقیب همشهری یعنی پرسپولیس در همین ورزشگاه سه بار انجام داده بود.

به نظر می رسد استقلال با وجود خرید چند بازیکن هنوز نتوانسته جای خالی ستاره های خروجی اش را به طور کامل پر کند. شفر نیز هنوز موفق به ایجاد یک توازن تاکتیکی در تیمش نشده و سبک بازی استقلال هفته به هفته تفاوت می کند.

مسلما تا پایان فصل زمان زیادی مانده و سرمربی آلمانی فرصت کافی دارد تا به وضعیت تیمش سروسامان بدهد، اما مهمتر از لیگ جایی است که استقلال به عنوان یکی از دونماینده ایران باید به مصاف السد قطر برود تا راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود. اما با شرایطی که استقلال دارد نمی توان چندان به این دیدار حداقل روی کاغذ امید بست.

السد نسبت به فصل گذشته از نظر تاکتیکی تفاوتی نکرده و همچنان در میانه میدان با حضور ژاوی مقتدر است. آنها در دفاع هم وضعیت خوبی دارند و مشخص نیست استقلال با چه حربه ای می تواند دروازه تیم قطری را باز کند. آبی ها از 5 بازی که تا بدین جای فصل انجام داده اند در سه بازی موفق به گلزنی نشده اند. آن هم برابر تیم هایی مانند فولاد، پارس جنوبی جم و پیکان.

نگران کننده تر از نتیجه استقلال برابر فولاد سبک بازی این تیم بود. بر خلاف نیم فصل دوم، فصل گذشته که استقلال بازی روان و روی زمین را به خوبی انجام می داد در دیدار برابر فولاد خبری از نظم تاکتیکی و کارهای روی زمین نبود و بیشتر توپها در روزی که مدافعان فولاد در نبردهای هوایی موفق عمل کردند به شکل هوایی به محوطه جریمه تیم خوزستانی ارسال شد که بی ثمر بود.

دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و نماینده ایران برای آسوده شدن خیالش نسبت به بازی برگشت حتما باید در تهران به گل برسد، در غیر این صورت حتی اگر گلی دریافت نکند و در بهترین حالت بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد باز هم دیدار برگشت بسیار حساس و البته خطرناک خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید