برانکوی باهوش سوالات عادل را حدس زد؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به بهانه تمرین این تیم قید حضور در برنامه 2018 را زد تا به نوعی از دام عادل فردوسی پور گریخته باشد!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، عادل فردوسی پور، مجری و تهیه کننده برنامه 2018 در نظر داشت تا با توجه به حضور تیم ملی فوتبال کرواسی در فینال جام جهانی 2018، از برانکو ایوانکوویچ به عنوان کارشناس دعوت کند تا در برنامه حضور داشته باشد، اما سرمربی سرخپوشان با زیرکی این دعوت را نپذیرفت تا به فردوسی پور رو دست زده باشد.

برانکو هرچند تمرین تیم فوتبال پرسپولیس را عامل نپذیرفتن این دعوت عنوان کرده اما دلایل دیگری وجود دارد که از تمرین پرسپولیس آن هم در پیش فصل و در ایام بدنسازی بسیار بسیار مهم تر است. کما این که او قبلا در شرایطی که حتی تیمش درگیر مسابقات بود در برنامه نود شرکت کرده بود.

نخست این که فردوسی پور در دوقطبی ایجاد شده بین کی روش و برانکو، هر چند موضع گیری آشکاری نداشته اما  با ستایش بی حد و اندازه از تیم ملی و عملکردش نشان داده که نظرش به نظر کی روش نزدیک تر است! با این وصف برانکو چندان دل خوشی از فردوسی پور ندارد که بخواهد در برنامه اش شرکت کند.

مساله دوم این است که هر چند سوژه دعوت بحث کارشناسی دیدار فینال بین کرواسی و فرانسه است اما محال است سرمربی پرسپولیس در برنامه حاضر شود و با سوال عادل درباره عملکرد تیم ملی روبرو نشود. در واقع برانکو به اندازه کافی باهوش است که بداند عادل ابتدا با یکی دو سوال درباره تیم ملی کرواسی او را گرم کند و بعد سوالهایی که دلش می خواهد را از او بپرسد. سوال هایی که هر جواب برانکو می تواند پاسخ و واکنش کی روش را به دنبال داشته و دوباره دعوای جدیدی در فوتبال راه بیندازد.

 

دیدگاه تان را بنویسید