جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه/

کین‌: انتظار راهیابی به مرحله نیمه نهایی را داشتیم

مهاجم و کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس گفت:انتظار راهیابی به مرحله نیمه نهایی را داشتیم و امیدوارم بازهم سربلند به کار در جام جهانی ادامه دهیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، هری کین بعد از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل سوئد در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی روسیه و راهیابی به مرحله نیمه نهایی اظهارداشت:ابتدا باید بگویم بسیار خوشحالم.ما به موفقیت مهمی رسیدیم و به نیمه نهایی راه یافتیم. البته از قبل انتظار دست‌یابی به این مرحله را داشتیم و با بازی خوبی که برابر سوئد انجام دادیم، به آنچه می‌خواستیم رسیدیم.

وی افزود:بازی با سوئد در کل سخت بود.حریف اوایل بازی کار را برای ما سخت کرد. اما بعد از مدتی از شروع بازی، ریتم خود را مجددا به دست آوردیم و به سمت دروازه حریف حمله‌ کردیم.با استفاده از توپ‌های بلند و ضربات ایستگاهی ایجاد موقعیت کردیم و خوشحالم که با استفاده از تمریناتی که انجام دادیم به گل رسیدیم.

او ادامه داد:گلزنی برای من اولویت نیست.مهم راهیابی به مرحله نیمه نهایی بود که رسیدیم. خوشبختانه با تجربه خوبی که در جریان بازی‌ها کسب کردیم، بازی به بازی پیشرفت کردیم و امروز کنترل کامل بر بازی با سوئد داشتیم.

کین همچنین عنوان کرد:از نتیجه حاصل شده یکبار دیگر می‌گویم که خوشحالم. اما بیشتر خوشحالم که هواداران ما نیز از این نتایج لذت می‌برند.امیدوارم همینطور به کار ادامه دهیم و باعث سربلندی انگلیس  شویم.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید