جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه/

بیلد: تراژدی دیگر برزیل بعد از 1459 روز از باخت 7 بر یک مقابل آلمان /نیمار تیمش را به زمین زد!

نشریه معتبر ژرمن‌ها نوشت 1459 روز بعد از فاجعه باخت 7 بر یک از آلمان، برزیل یک تراژدی دیگر را تجربه کرد که نیمار عامل اصلی آن بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، روزنامه بیلد در گزارشی به تحلیل مصاف بامداد امروز برزیل و بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی نهایی جام جهانی روسیه پرداخت.

گزارشگر این نشریه «نیمار» یعنی گران‌ترین بازیکن دنیای فوتبال و عضو خط حمله برزیل را عامل ناکامی تلقی کرد.

وی نوشت:او ابتدا خودش را نقش بر زمین کرد و بعد تیمش را به زمین زد.

بیلد ادامه داد:نیمار در مجموع 4 بازی، 13 دقیقه و 50 ثانیه خودش را نقش بر زمین کرده و خوابیده است.اودر بازی با بلژیک، به این آمار شکل و سرعت بخشید.بعد از دوئل با فلاینی در محوطه جریمه، هیچ برخورد بدنی نداشت.اما خودش را به زمین انداخت.به طور مشهودی خواست گمراهی ایجاد کند.او آن لحظه باید خوشحال بود که کارت نگرفت.

این نشریه نوشت 1459 روز بعد از برد 7 بر یک آلمان مقابل برزیل در جام جهانی گذشته، سلسائو یک تراژدی جدید را تجربه کرد.بعد از باخت 2 بر یک مقابل بلژیک، قهرمان پنج‌ دوره جام جهانی از جام بیرون شد.

نشریه آلمانی البته به این نکته اشاره کرد خطای دقیقه 56 کمپانی روی گابریل ژسوس‌، خطای پنالتی بود که حتی با استفاده از سیستم وار، اعلام پنالتی نشد.

بیلد همچنین به تحسین بازی کوین دی‌بروینه پرداخت و نوشت:کوین در طول بازی، همواره در حرکت بود و خط دفاع برزیل را مرتب به هم ریخت.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید