جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه/

کوپر: در نیمه اول دفاعی بازی کردیم و جواب گرفتیم

سرمربی تیم ملی مصر پس از بازی با عربستان گفت: دفاع یک استراتژی است و ما با این برنامه در نیمه اول موفق کار کردیم ولی از ضد حملاتی که به دست آوردیم، استفاده نکردیم و فرصت هایمان را از دست دادیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی جی پلاس، تیم‌های عربستان و مصر در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه امروز از ساعت 18:30 در ورزشگاه ورزشگاه ولگوگراد آرنا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه  2 بر یک به سود عربستان پایان رسید. این بازی برای هر دو تیم تشریفاتی بود چون حذف آنها از دور رقابت ها پیش از این مشخص شده بود. از این گروه اروگوئه و روسیه به ترتیب به عنوان تیم اول و دوم گروه به مرحله بعد راه پیدا کردند.

هکتور کوپر، سرمربی تیم ملی مصر پس از این باخت گفت: دفاع یک استراتژی است و ما با این برنامه در نیمه اول موفق کار کردیم ولی از ضد حملاتی که به دست آوردیم، استفاده نکردیم و فرصت هایمان را از دست دادیم. شکست در دقایق پایانی خیلی بد است و ما در این بازی و در بازی قبلمان مقابل اروگوئه در دقایق پایانی باختیم.

وی افزود: نمی دانم چرا محمد صلاح به نشست خبری پیش از این دیدار نیامد. قراردادم با مصر 3 ساله بود و اکنون به اتمام رسید و نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. به نظرم صلاح عملکرد عالی ای در این بازی داشت ولی او نیاز به کمک کرد همچنان که او به تیم کمک می کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید