جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه/

روز پنجم؛ روز کم هیجان جام جهانی

نتایج روز پنجم جام جهانی مطابق انتظارات رقم خورد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی جی پلاس، روز پنجم جام جهانی 2018 روسیه مطابق انتظار پیش رفت و تیم هایی که پیش بینی می شد برنده مسابقه هستند توانستند حریفان خود را شکست بدهند. انگلیس، سوئد و بلژیک تیم های برنده این روز بودند.

 

سوئد یک- کره جنوبی صفر

در اولین بازی روز پنجم جام بیست و یکم دو تیم سوئد و کره جنوبی به مصاف هم رفتند که سوئد با کمک سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) توانست حریف آسیایی خود را از پیش رو بردارد. در این دیدار گرانکویست تک گل سوئدی ها را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه کره کرد. در این دیدار "وو" دروازه بان کره جنوبی عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت. البته در نهایت گرانکویست بهترین بازیکن زمین شد. شکست کره جنوبی برابر سوئد سومین شکست آسیایی ها در این جام بود.

شین تایه یونگ سرمربی کره جنوبی گفت: ما برای برد به زمین رفتیم و تلاش زیادی کردیم بتوانیم در این دیدار برنده شویم. در بین ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی، سوئد بلندقدترین تیم است و به همین خاطر در این دیدار نیز از این مزیت و البته قدرت بدنی به خوبی استفاده کردند.

یان آندرسون سرمربی تیم ملی سوئد گفت: شانس بسیار زیادی برای گلزنی توانستیم خلق کنیم و من اطمینان دارم که در بازی‌های بعدی هم به همین اندازه خوب خواهیم بود و فوتبال هجومی به نمایش خواهیم گذاشت. قطعا بهترین بازیکن زمین دراین مسابقه دروازه‌بان کره جنوبی بود که بارها با حرکات خود باعث شد تیم ما به گل‌های بیشتری دست پیدا نکند. به هر صورت خوشحالم که این مسابقه را با برد پشت سر گذاشتیم. بعد از شکست روز گذشته آلمان، برد امروز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. از الان به فکر بازی حساس با آلمان خواهیم بود تا بتوانیم در آن مسابقه هم خوب ظاهر شویم.

 

جام جهانی - کره جنوبی و سوئد

جام جهانی - کره جنوبی و سوئد

جام جهانی - کره جنوبی و سوئد

جام جهانی - کره جنوبی و سوئد

جام جهانی - کره جنوبی و سوئد

جام جهانی - کره جنوبی و سوئد

بلژیک 3-پاناما صفر

تیم ملی بلژیک که تیم پرستاره ای در این جام است در بازی برابر پاناما انتظارات را برآورده کرد و توانست با نتیجه 3 بر صفر این تیم را شکست بدهد. پاناما اولین حضورش در جام جهانی را تجربه می کرد. در این بازی مرتنز گل اول تیمش را به زیبایی روی یک شوت به ثمر رساند و در ادامه هم لوکاکو دو گل دیگر زد و بهترین بازیکن زمین شد.

هرنان داریو گومس سرمربی پاناما گفت: بازی کردن برابر بلژیک اصلا آسان نیست. آن‌ها از تیم‌های خوب جام هستند و در این مسابقه هم توانستیم یک نیمه برابر آن‌ها عملکرد خوبی داشته باشیم اما در نیمه دوم متاسفانه شرایط ما به هم ریخت و بعد از دریافت گل اول، تمرکزمان را از دست دادیم و گل‌های بعدی را هم دریافت کردیم. می‌خواستیم یک مساوی از این بازی کسب کنیم ولی قدرت حریف بالا بود و با توجه به بضاعت موجود، خوب ظاهر شدیم.

روبرتو مارتینس سرمربی اسپانیایی بلژیک بعد از این بازی گفت:‌همان طور که می‌دانستم بازی‌های اول در جام جهانی همیشه سخت است و تیم‌ها نمی‌خواهند بازنده باشند. در بازی برابر پاناما کوین دی بروین، ادن هازارد و روملو لوکاکو عالی ظاهر شدند. ما با صبوری به آنچه که می‌خواستیم  رسیدیم و توانستیم سه گل به ثمر برسانیم خوشحالم که شاگردانم در این مسابقه خوش درخشیدند و گام اول را محکم برداشتیم.

 

جام جهانی - بلژیک و پاناما

جام جهانی - بلژیک و پاناما

جام جهانی - بلژیک و پاناما

جام جهانی - بلژیک و پاناما

جام جهانی - بلژیک و پاناما

جام جهانی - بلژیک و پاناما

جام جهانی - بلژیک و پاناما - لوکاکو

جام جهانی - بلژیک و پاناما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید