جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه/

اعتراف یواخیم لوو در نشست خبری قبل از بازی با مکزیک

سرمربی تیم ملی آلمان اعتراف کرد که کار تیمش برای تکرار قهرمانی در جام جهانی سخت است ولی آن ها به برد برابر مکزیک فکر می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس، تیم ملی فوتبال آلمان فردا (یک‌شنبه) از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران باید با قضاوت علیرضا فغانی به مصاف تیم ملی مکزیک برود. یوآخیم لوو در نشست خبری گفت: تمرین بسیار خوبی داشتیم. خوشبختانه همه آماده هستند. مسعود اوزیل هم این هفته تمرین‌های بیشتری داشت تا به آمادگی برسد. من ارزیابی مثبتی از تیم دارم ولی انتظار نداشته باشیم الان ترکیب تیم را به شما بگویم. هنوز روی دو سه پست شک دارم و نمی‌دانم چه بازیکنی را به زمین بفرستم.

سرمربی تیم ملی آلمان اضافه کرد: تیمو ورنر پیشرفت خوبی در یک سال اخیر داشته و خوشحالیم که او را در تیم داریم. او می‌تواند مهره مفیدی برای ما باشد. بازی‌های نخست جام همیشه متفاوت از بقیه بازی‌هاست. ما امسال کار دشواری داریم چون قهرمان دوره قبل بوده‌ایم و از سال ۶۲ که برزیل دو بار پیاپی قهرمان جام جهانی شد تیمی نتوانسته در جام جهانی از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند. فردا می‌خواهیم پیام محکمی به رقیبانمان بدهیم که آلمان امسال هم مثل دوره گذشته تیم قدری است و رقابت‌ها را با برد شروع خواهد کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید