جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه/

کاستا: تیم اسپانیا شایسته پیروزی مقابل پرتغال بود/ ما یک خانواده‌ایم و برای صعود باید تلاش کنیم

مهاجم تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت: ما شایسته پیروزی مقابل پرتغال بودیم اما متأسفانه بدشانس بودیم و نتوانستیم از گل‌هایی که به ثمر رساندیم دفاع کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، دیه‌گو کاستا مهاجم تیم ملی فوتبال اسپانیا بعد از تساوی ۳ بر ۳ مقابل پرتغال اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم خوشحالم که توانستم برای تیم ملی ۲ گل به ثمر برسانم. در برخی صحنه‌ها بدشانس بودیم. می‌توانستیم پیروز از میدان خارج شویم. بازی سختی بود موقعیت‌ها را به راحتی از دست دادیم ولی برای ما این مهم بود که توانستیم به بازی برگردیم و حتی به پیروزی برسیم.

وی در ادامه گفت:‌ اگر بخواهیم کلی به این بازی نگاه کنیم ما شایسته برد در این دیدار بودیم اما بدشانس بودیم و متأسفانه نتوانستیم از پیروزی مقابل پرتغال دفاع بکنیم و در نهایت بازی به تساوی رسید.

مهاجم تیم ملی فوتبال اسپانیا در پایان در خصوص حواشی صورت گرفته قبل از آغاز جام جهانی برای تیم ملی اسپانیا اظهار داشت: این اتفاقات در فوتبال طبیعی است و ممکن است بارها شاهد این اتفاقات باشیم اما ما کار خودمان را انجام می‌دهیم چرا که یک خانواده هستیم باید شرایط را برای صعود مهیا کنیم و به فکر بازی‌های بعدی باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید