جی پلاس؛

حواشی روز پایانی لیگ دسته یک فوتبال/ از درگیری در بابل تا شادی جالب نکونام و یارانش + فیلم

یکی از بازی های روز پایانی لیگ دسته یک با حاشیه تاسف باری همراه شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، تیم فوتبال خونه به خونه برای رسیدن به لیگ برتر در خانه خود به مصاف برق جدید شیراز رفت.

بابلی ها توانستند 2 بر یک حریف را شکست بدهند اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به نساجی، نتوانستند راهی لیگ برتر شوند.

در نیمه دوم این دیدار حاشیه ای عجیب در کنار زمین رخ داد.

 

در نیمه دوم بازی تیم‌های خونه به خونه بابل و برق جدید شیراز بین سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقه‌های لیگ برتر فوتبال و سرپرست تیم خونه‌به‌خونه درگیری ایجاد شد.

فتاحی درباره این درگیری گفت: زمانی که رحمان رضایی از زمین اخراج شد، من داشتم از او خواهش می‌کردم بیرون برود که در این حین یکی از هواداران خونه به خونه خودش وارد عمل شد و سعی کرد شخصا رضایی را از زمین بازی خارج کند.

او ادامه داد: من تلاش کردم جلوی او را بگیرم اما در این بین سرپرست خونه به خونه هم به درگیری اضافه شد و با گذاشتن دستش روی سینه‌ام، من را هل داد و من هم او را هل دادم. البته درگیری به آن صورت نبود و این اتفاقات در فوتبال می‌افتد. من تلاش کردم که طرفدار خونه به خونه با مربیان درگیر نشود.

 

نساجی مازندران و راه آهن تهران

پس از برد ۶ بر صفر نساجی و صعود این تیم به لیگ برتر تمام بازیکنان و کادر فنی نساجی از جمله جواد نکونام به داخل زمین ریختند و به خوشحالی پرداختند. محمد عباس‌زاده نیز به سمت هواداران رفت و شادی خود را با آن‌ها تقسیم کرد.

در انتها نیز بازیکنان نساجی همراه با عکاسان به دور استادیوم دور افتخار زدند و با هواداران خود به شادی پرداختند.

در پایان بازی همچنین زمانی که دوربین‌های پخش زنده تلویزیونی بازی قصد انجام مصاحبه با جواد نکونام سرمربی نساجی را داشتند، یکی از مقامات یگان ویژه مستقر در ورزشگاه تختی با عصبانیت به سمت آن‌ها آمد و مانع انجام مصاحبه شد. او فریاد زد مصاحبه‌ها باید در میکسدزون انجام شود چون کنترل جمعیت زیاد در ورزشگاه بسیار مشکل است.

احمد مهدی‌زاده بازیکن تیم فوتبال سایپا نیز برای تماشای بازی نساجی قائمشهر و راه آهن تهران در ورزشگاه تختی  بود. او بعد از پایان بازی و هنگام خروج از ورزشگاه بر اثر ضربه‌ای  دچار شکستگی سر شد.

دیدگاه تان را بنویسید