قلعه نویی: خدا از کسانی که فوتبال را به این روز انداختند نگذرد

قلعه نویی با انتقاد از وضعیت پیش آمده برای تیم‌های قدیمی تهران گفت: خدا نگذرد از کسانی که فوتبال را به این روز انداختند و تیم‌های قدیمی نابود شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران اظهار کرد: از همه کسانی که برای لیگ زحمت کشیدند تشکر می‌کنم. سخت‌ترین بازی ما فرداست. باید با همان اندیشه‌ای که جلوی تیم ازبکی و پرسپولیس داشتیم جلوی نفت بازی کنیم.

او با انتقاد از وضعیت پیش آمده برای تیم‌های قدیمی تهران گفت: خدا نگذرد از کسانی که فوتبال را به این روز انداختند و تیم‌های قدیمی نابود شد. ۱۰ سال اعتراض کردیم و همه به من حمله کردند اما به حرفم رسیدند. نفت هم از این تیم‌هاست. تیمی که در عربستان از فوتبال ایران دفاع کرد. آقای افاضلی و دوستان در این تیم زحمت کشیدند. امیدواریم کیفیت زمین برای بازی فردا مناسب باشد.

سرمربی ذوب آهن درباره فصل بعد گفت: دوست دارم بمانم چون نهالی کاشته شده است. سال دیگر شرایط فرق می‌کند و رقابت حساس‌تر خواهد شد. تراکتورسازی و سپاهان قوی می‌شوند و ما به دنبال حفظ و ارتقای جایگاه هستیم. اگر برنامه ما را خواستند می‌مانیم. باشگاه‌های دیگر که رفتیم و قهرمان کردیم و پولمان را ندادند و رفتیم. اما ذوب آهن اینطور نبود است. اگر بمانم با همکاران فعلی کار خواهیم کرد.

او درباره کم‌کاری برخی بازیکنان گفت: آدم فکر نمی‌کند شاگردش کم‌کاری کند. اتفاقاتی در استقلال افتاد که مردم به آن رسیدند. در ذوب آهن نیز نه اینکه بخواهند عمدی کاری کرده باشند بلکه به لحاظ ذهنی بهم ریخته بودند و بعد از بازی با فولاد فهمیدیم سرباز شدند. احسان پهلوان امسال خیلی خوب کار کرده بود. بزرگی حرفی زد و گفت صداقت تنها امتحانی است که تقلب ندارد. ان‌هایی که به جاده خاکی زدند حال و روزشان را می‌بینم. ای کاش این سه بازیکن را هم به ما اعلام می‌کردند. اما واقعا یک نیم فصل شرایط آرمانی نداشتند. مردم یک چیزهایی را می‌دانند. خیلی‌ها از تختی بیشتر مدال آورند اما تختی به خاطر مظلومیتیش ماندنی شد. این جام‌ها می‌آید و می‌رود.

قلعه‌نویی درباره فصل نقل و انتقالات توضیح داد: شاه‌مهره ما مجموعه ذوب‌آهن است. هر بازیکنی که با قلبش بخواهد بماند را باید حفظ کرد. خیلی از مربیان و بازیکنان دوست دارند در استقلال و پرسپولیس باشند. اما منافع باشگاه باید لحاظ شود. بنابراین اگر بازیکنی از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس یا حتی تیم‌های خارجی پیشنهاد داشته باشد با بررسی منافع باشگاه و بازیکن به جمع‌بندی می‌رسیم.

او در پایان درباره تقابل ذوب‌آهن و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: اجازه بدهید در مورد چیزی که هنوز به آن نرسیده‌ایم صحبت نکنم. در عوض می‌خواهم به تاثیرگذاری رشید مظاهری اشاره کنم و بگویم او یکی از عوامل موفقیت ما بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید