فکر نمی‌کنم تیم ملی اصلا به جام جهانی آمریکا برود

علیرضا کریمی: از وقتی خادم استعفا داده همه سردر گم هستیم

دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان با بیان اینکه برنامه‌های تیم ملی با رفتن خادم مشخص نیست گفت: امیدوارم مسئولان تدبیر کنند و خادم به کشتی بازگردد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علیرضا کریمی درباره آخرین وضعیت خود در دوران محرومیت از حضور در میادین کشتی گفت: به هر حال باید این محرومیت را پشت سر بگذارم و به صورت خصوصی و در باشگاه تمرین می‌کنم تا آمادگی بدنی‌ام را تا حد زیادی حفظ کنم و از شرایط اردوهای تیم ملی و مسابقات دور نشوم.

دارنده مدال برنز جهان با بین اینکه متاسفانه اوضاع کشتی ایران به هیچ وجه جالب نیست گفت: در سالی که رقابت های مهمی را پیش رو داریم، مسائل و حواشی بوجود آمده اخیر می‌تواند به ضرر کشتی و ورزش ایران تمام شود. امیدوارم هر چه سریعتر این مشکلات با بازگشت رسول خادم حل شود.

وی افزود: از وقتی خادم استعفا داده اصلا برنامه‌های تیم ملی مشخص نیست و همه سردر گم هستیم که چه کار می‌خواهیم بکنیم. این وضعیت اصلا برای ورزش اول ایران خوب نیست و امیدوارم با تدبیر مسئولان کاری کنند که خادم کار خود را از سر بگیرد. نمی‌دانم چه اتفاقاتی در مجمع می‌افتد اما امیدوارم خادم برگردد.

کریمی خاطرنشان کرد: تیم ملی کشتی آزاد سرمربی ندارد و برنامه‌ها نیز مشخص نیست. با این شرایط فکر نمی‌کنم تیم ملی اصلا به جام جهانی آمریکا نیز برود. همه ما دوست داریم باز هم برای کشورمان در میادین بین‌المللی افتخارآفرینی کنیم که لازمه اینکار حمایت مسئولان و عزم جدی در پشتیبانی از کشتی به عنوان پرافتخارترین رشته ورزشی در ایران است.

 

دیدگاه تان را بنویسید