در گفت و گو با جی پلاس؛

احسان پهلوان: بدشانسی گریبان تراکتورسازی را گرفته!/ می توانیم 9 امتیاز از دور برگشت بگیریم

مهاجم تیم فوتبال تراکتور سازی معتقد است تساوی با الجزیره و سایر نتایج این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به دلیل بدشانس بودن و هدر رفتن فرصت‌های گل او و هم‌تیمی‌هایش است.

لینک کوتاه کپی شد

احسان پهلوان مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در گفت‌گو با خبرنگار جی پلاس در ابوظبی، درباره تساوی با الجزیره اظهار کرد: به نظرم تراکتورسازی مانند دو دیدار قبل خوب بازی کرد و باز هم موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم. نمی‌دانم چرا توپ‌هایمان وارد دروازه نمی‌شود.

او ادامه داد: دو موقعیت من گل نشد که یکی مماس با تیر دروازه به بیرون رفت و آن یکی را نیز گلر حریف دفع کرد. ان‌شاالله بازی برگشت با الجزیره پیروز و چهار امتیازی شویم.

پهلوان در پاسخ به این سوال که می‌توانید در دور برگشت لیگ قهرمانان ۹ امتیاز بگیرید، گفت: تیم ما قابلیت این را دارد. این سه بازی، قدرت ما در ایجاد فرصت برای گلزنی را  به خوبی نشان داد و امیدوارم بتوانیم از فرصت باقی مانده به نحو احسن استفاده کنیم.

مهاجم تراکتورسازی درباره داوری بازی با الجزیره، تصریح کرد: او در دو صحنه بدون توجه به مصدومیت بازیکنان ما، دستور به شروع بازی می‌داد و دقت نمی‌کرد. در صحنه‌ای همسترینگ من دچار آسیب‌دیدگی شد که اصلا توجهی به آن نداشت. با این حال نمی‌خواهم بیشتر درباره داوری صحبت کنم.

او درباره وضعیت تیمش در لیگ برتر نیز به جی پلاس گفت: در لیگ ما همه تلاش خود را کردیم اما بدشانسی گریبان ما را گرفته است. من حتی بازی‌های تراکتور در نیم‌فصل اول را هم می دیدم، بداقبالی باعث نتیجه نگرفتن این تیم شد. امیدوارم با نتایج خوبی که در ادامه کسب می‌کنیم، جایگاهی در شأن تراکتور رقم بزنیم.

دیدگاه تان را بنویسید