هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا؛

پیروزی یک نیمه ای پرسپولیس مقابل الوصل

نیمه نخست دیدار پرسپولیس و الوصل با پیروزی نماینده کشورمان خاتمه یافت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم فوتبال پرسپولیس در سومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 17:15 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف الوصل امارات رفت که نیمه نخست این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود سرخپوشان میدان خاتمه یافت. فرشاد احمدزاده (36) و علی علیپور (41 - پنالتی) گل‌های پرسپولیس را در این نیمه به ثمر رساندند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا،  صادق محرمی، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، سیامک نعمتی و علی علیپور.

ترکیب الوصل: یوسف الزعابی، عبدالله صالح، عبدالله جاسم، علی الانصاری، احمد عیسى ، آنتونی کاسیرس، حماد البلوشی، خلیل خمیس، حمید عبدالله، علی صالح و فاریس خلیل.

دقیقه 18: سیامک نعمتی از سمت چپ ارسال تند و تیزی به داخل محوطه جریمه داشت که ضربه سر علی علیپور در آغوش دروازه‌بان الوصل آرام گرفت.

دقیقه 20: در حالی که پرسپولیسی‌ها در موقعیت ضد حمله قرار داشتند و فرشاد احمدزاده می‌توانست وحید امیری را در موقعیتی مناسب صاحب توپ کند، اما خودش اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او به مدافع الوصل برخورد کرد و برگشت داده شد.

دقیقه 22: توپی که داخل محوطه جریمه الوصل روی هوا بود با ضربه قیچی برگردان فرشاد احمدزاده به بیرون رفت.

دقیقه 36: حسین ماهینی اوت بلندی را به داخل محوطه جریمه الوصل پرتاب کرد که سیدجلال حسینی با ضربه سر توپ را به دهانه دروازه یوسف الزعابی فرستاد و فرشاد احمدزاده توپ را تبدیل به گل کرد.

دقیقه 40: علی علیپور داخل محوطه جریمه توسط دروازه‌بان الوصل متوقف شد تا داور اعلام ضربه پنالتی کند.

دقیقه 41: علی علیپور پشت ضربه پنالتی ایستاد و توپ را به وسط دروازه زد که به گل دوم پرسپولیس تبدیل شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید