در گفت و گو با جی پلاس؛

ستار همدانی: همه منتظر انتقام از العین هستیم/ استقلال می تواند قهرمان آسیا شود اما شرط دارد!

ستار همدانی در آستانه دیدار استقلال مقابل العین امارات گفت: امیدوارم استقلال در بازی با العین هم این تیم را شکست دهد و هم انتقام بازی فصل قبل را از آنها بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ مونا کلهران مقدم / پیشکسوت استقلال و یک حرف حساب و منطقی. ستار  همدانی به خوبی حال این روزهای استقلال را توصیف کرده و معتقد است تغییراتی که شفر انجام داده، به خوبی قابل مشاهده است. در آستانه بازی آسیایی استقلال مقابل العین با همدانی تماس گرفتیم تا او نظرات خودش را درباره این بازی بیان کند.

** از دربی شروع کنیم. استقلال خوب بود و بازی را خوب هم برد.

این به دلیل کارهایی است که شفر در این مدت کوتاه انجام داده است. کارهایی که به راحتی نمی توان از کنار آن عبور کرد. او ذاتا آلمانی است و نظم و دیسیپلینی که روی استقلال پیاده کرده الگویی از آلمان هاست. اتفاقا پیاده سازی این نظم به شدت به کار استقلال آمده و شما می بینید که استقلالی ها خوب و دقیق و منظم بازی می کنند و هر بازیکنی می داند که نباید از وظیفه ای که به او محول شده تخطی کند.

** پس از عملکرد او راضی هستید؟

بله، نکته ای که خیلی ها به آن اشاره نکرده اند این است که تغییرات شفر در مدت زمان کوتاه اتفاق افتاده است. فوتبال ایران مربیان خارجی زیادی را به خود دیده است اما همه آنها مدت زمان زیادی را برای تغییرات گذاشته اند. فکر می کنم نگاه شفر و نوع کاری که او انجام می دهد با این مربیان متفاوت است.

** در دربی های زیادی به میدان رفته اید. تا به حال پیش آمده بوده که بگویند این بازی را باید ببازید؟

این ها همه شایعه است. یک  سری آدم بیمار هستند که این شایعات را رواج می دهند. چه کسی می تواند موفقیت های این روزهای استقلال را زیر سوال ببرد؟ بازی با پرسپولیس تبانی بود اما آیا بازی با الهلال هم تبانی بود؟حرف من این است که قدردان باشیم و موفقیت های شفر، بازیکنان و در کل استقلال را زیر سوال نبریم.

** نظر شما درباره بازی العین چیست؟ فصل قبل استقلال شکست سنگینی را مقابل این تیم متحمل شد!

بازی در آسیا سبک و سیاق خودش را دارد و کاملا متفاوت از لیگ است. اما آنچه مشخص است تیم دربی را برده و بازیکنان روحیه بالایی دارند. یعنی استقلال در بهترین شرایط خود قرار دارد و امیدوارم در بازی با العین هم این تیم را شکست دهد و هم انتقام بازی فصل قبل را از آنها بگیرد.

** استقلال می تواند دوباره قهرمان آسیا شود؟

چرا که نه. فقط باید تیم را کمی تقویت کنند و منسجم تر و متحدتر باشند.

دیدگاه تان را بنویسید