واکنش وحید قلیچ به شکست پرسپولیس در دربی

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو در بازی های حساس و بزرگ همانند دربی پایتخت موفق نیست و از پس این بازی ها بر نمی آید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، درباره عملکرد برانکو در دربی 86 اظهار کرد: برانکو در بازی های حساس همانند دربی پایتخت موفق نیست و اشتباهات زیادی در چیدن نفرات در زمین مسابقه انجام می دهد.

او ادامه داد: سرمربی پرسپولیس لجبازی می کند و احساسات هواداران را در نظر نمی گیرد و از مسلمان بهترین پاسور لیگ برتر استفاده نمی کند.پرسپولیس در چند بازی اخیر خود بدون هافبک بازیساز به مصاف حریفان خود رفته  و نتایج ضعیفی هم کسب کرده است.

قلیچ درباره  اعتراض هواداران به شکست پرسپولیس در دربی 86 بیان کرد: هواداران حق اعتراض دارند چرا که آنها قهرمانی پرسپولیس را نمی خواهند و فقط برد در دربی برایشان اهمیت دارد. بسیار متاسف شدم که افشین پیروانی به علت کم کاری برخی از بازیکنان مجبور شد که هواداران را به آرامش دعوت کند.

از زمانی که به بیرانوند لقب کپسول آتش نشانی دادم عملکردش بهتر شده است 

دروازه بان اسبق پرسپولیس گفت: از زمانی که به بیرانوند لقب کپسول آتش نشانی دادم عملکرد این دروازه بان بهتر شده است و در دریافت گل برابر استقلال تقصیری نداشت. به هر حال بیرانوند عزمش را جزم  کرده است تا خوب دروازه بانی کند.

لجبازی های برانکو به ضرر پرسپولیس است 

او بیان کرد: لجبازی های برانکو در بازی ندادن به مسلمان به ضرر پرسپولیس است و باید او در چیدن نفرات برابر حریفان تجدید نظر کند. به هر حال سرمربی پرسپولیس باید دشمنی با برخی از بازیکنان کنار بگذارد تا تیم پرسپولیس موفق شود. برانکو نباید کاری کند که فوتبال مسلمان نابود شود و این بازیکن دیگر انگیزه ای برای بازی کردن نداشته باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم پرسپولیس در بازی برابر الوصل امارات در لیگ قهرمانان آسیا نقاط ضعف خود را پوشش بدهد تا در این رقابتها به موفقیت دست یابد.

 

دیدگاه تان را بنویسید