ویسی: بازی فردا برای ما بازی مرگ و زندگی است

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می گوید نفت تهران باید از روی جنازه ما رد شود تا سه امتیاز بازی فردا (شنبه) را بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، عبدالله ویسی در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل نفت تهران، گفت‌: با توجه به شرایط جدول رده‌بندی، شرایط هر دو تیم بسیار حساس است. این بازی برای ما بازی مرگ و زندگی است. با تمام نامهربانی‌ها و دروغ‌ها و وعده‌های پوچ باشگاه فردا (شنبه) فقط برای مردم خوزستان و جایگاه‌شان به میدان می رویم.

او ادامه‌ داد: ما هشت، 9 امتیاز نیاز داریم. تمرکز ما در کارمان است.

ویسی درباره تیم نفت تهران ، گفت‌: از نظر مهره بازیکنان خوبی را در اختیار دارد و اخیرا نتیجه‌ خوبی را کسب کرده است.

او تصریح کرد: تیم نفت فردا مگر از روی جنازه ما رد شود تا سه امتیاز بازی را بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان  در ادامه‌، خاطر نشان کرد: مشکلات مالی ما تاکنون حل نشده است و ما بر روی همین وعده‌ها باقی‌ مانده ایم و بعید می دانم که مالک باشگاه مشکلات ما را دقیقا بداند و شاید آن چیزی که باید به او بگویند ، را نمی‌گویند و من شناخت خوبی نسبت به مالک باشگاه دارم و اگر مشکلات به او گفته شود وضعیت تیم بهتر خواهد شد.

وی ادامه‌ داد:  من می‌خواهم کار فنی ام را انجام دهم و تمرکزم بر روی تیم است، اما اوضاع و احوال مناسبی از نظر مالی نداریم، ضمن این که سه هفته‌ است می‌گویند زمین چمن تمرینی‌مان را خط کشی کنند که می‌گویند پول رنگ نداریم. اگر زمین چمن را ببینید مانند یک علفزار شده است که می‌توانید  با خانواده‌تان سیزده بدر را در آنجا بگذارنید. می‌گویند  که دستگاه چمن زن خراب است و بعد هم می‌گویند که ویسی باید در حد خودش و حیطه کاری اش صحبت کند  ولی حیطه کاری من همین است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت‌: بازیکن من را به همراه همسرش از مهمانسرا بیرون کرده‌اند و به من می‌گویند که درباره حیطه کاری ات صحبت کند. همین حیطه کاری من است. شما حیطه کاری تان و وظایف خود را بلد نیستید. من بلد هستم. روز پنجشنبه قرار بود که به تهران برویم و بعد می‌گویند که روز جمعه برویم. 20 بازیکن باید برای این دیدار می بردیم که به ما می‌گویند که 18 بازیکن را با خود ببرید . من بعد از آن دعوا می‌کنم و بعد به من می‌گویند که در مورد حیطه کاری ات صحبت کنید. حیطه کاری‌ام همین است.

وی همچنین در این نشست، تاکید کرد : شماها وظایف خود را بلد نیستید و متاسفانه در باشگاه ما چیزی سر جای خودش نیست و همه چیز بر هم ریخته است و فقط دروغ و کلک وجود دارد. من باز هم می گویم که مالک باشگاه از این مسائل خبری ندارد و مطمئن هستم که این گونه است، چرا که اگر خبر داشت جلوی این‌ها را می گرفت. بازیکنانم همه چیز را به خوبی می دانند و یک روز با سند و مدرک همه چیز را رو خواهم کرد تا کسی نتواند فرافکنی کند.

ویسی در ادامه‌ بیان‌ کرد: من می گویم که چرا بازیکنم را از مهمانسرا بیرون کردید، می‌گویند چون فامیل‌های ویسی در تیم هستند. اگر در تمام دوران مربیگری من جستجو کنید یک فامیل من دور من نبوده است. اگر هم یک چای خورده باشند با پول خودم خورده اند و آنقدر پول دارم که پول چای رفقایم را بدهم و اینقدر انسان هستم که بعد از قهرمانی خانه ام را فروختم و به ملت دادم و در حال‌ حاضر خودم بی خانه هستم. پسر برادرم در تیم بود که آن را خط زده ام و در حال‌ حاضر هم به عنوان مربی او را در کنار خودم قرار نمی‌دهم. شما خودتان چگونه به این جا رسیدید. مطمئنا کسی اگر یک شرکت را راه‌اندازی کند، آدم‌های معتمد خودش را در کنارش قرار می‌دهد. من هم همین کار را انجام می‌دهم و هر جایی دیگری که بروند کادر فنی من همین است. دوست دارم و میلم است که این گونه کار کنم و شما نمی توانید در این خصوص به من بگویید و مساله را طوری دیگر به مردم وانمود کنید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه،‌ خاطر نشان کرد: من یک روز تمام اینها را با مدارک و سند در تلویزیون اعلام خواهم کرد تا مردم بدانند که چه خبر است.

وی در پاسخ به این سوال که همایون یوسفی، نماینده مردم اهواز نیز معتقد است ارتباطات ناسالم استقلال خوزستان را به این جا کشانده است  و اگر نیاز باشد سازمان بازرسی کل کشور را برای تحقیق و تفحص در این زمینه  وارد کار می‌کند، گفت‌:  اگر امروز سازمان بازرسی کل کشور نیاید فردا دیر است. و می‌شود نوشداری بعد از مرگ سهراب . من بعد از همین مصاحبه آقای یوسفی با او صحبت کردم. خبرهای خیلی خوبی داد،  ولی کافی نیست. من از مسئولان محترم خواهش می‌کنم که به خاطر مردم وارد کار شوند، اگر قرار است به بازرسی بروند ، بروند ، ویسی را می‌خواهند اعدام کنند ، اعدام کنند. اگر دزدی کرده‌ام جلوی من را بگیرند، اگر دزدی کرده‌اند و دروغ گفته‌اند جلوی آنها را نیز بگیرید و باید به خاطر مردم این کار انجام شود. از استاندار محترم خوزستان نیز عاجزانه این تقاضا را دارم که به کار ورود کنند.

وی درباره موسی کولی بالی نیز ، بیان‌ کرد: موسی دیگر به تیم نمیآید و جالب است که می‌گویند گزارش ردکنید و غیبت او را اعلام کنید. شما پول این بازیکن را به وقت خود نداده‌اید و بعد می خواهید که برای او غیبت ردکنید. او تاکنون باید 80 درصد حقوق می گرفته است  ولی 32 درصد از آن را دریافت کرده است. به‌ هر حال می‌توان بازیکن ایرانی را  عشیره‌ای و با آوردن بزرگان مجبور به ادامه‌ تمرینات کرد اما موسی خارجی است و پول خودش را می‌خواهد.   

 

دیدگاه تان را بنویسید