شال آبی و قرمز روی دوش اینفانتینو/ عکس

رییس فیفا که پیش از بازی گفته بود طرفدار یکی از تیم ها است، با دو شال به رنگ آبی و قرمز در جایگاه مهمانان ویژه نشسته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، جیانی اینفانتینو با دو شال به رنگ های آبی و قرمز در جایگاه مهمانان ویژه نشسته و با خوشحالی بازی این دو تیم را تماشا می کند. او پیش از بازی به خبرنگاران گفت که با مهدی تاج توافق کردند هر کدام طرفدار یک تیم باشند اما این موضوع را اعلام نمی کنند تا خبرنگاران از رفتار آن ها متوجه شوند. 

* کارت زرد فغانی به فرشید اسماعیلی و اعتراض این بازیکن منجر به متشنج شدن سکوهای ورزشگاه شد. 

* وریا عفوری مدافع استقلال بعد از جلوگیری از حمله بازیکنان پرسپولیس سکوهای خودی را به حمایت از تیمشان تشویق کرد و سکوها هم با جیغ و سوت به حرکت او پاسخ دادند. 

* در ادامه بازیکن پرسپولیس باری زدن کرنر به کنار زمین رفت که استقلالی ها با پوست پرتغال و بطری مانع از زدن ضربه توسط او شدند. در ادامه مهدی رحمتی به سمت هواداران تیمش رفت و آن ها را به آرامش دعوت کرد که سید جلال حسینی هم به او پیوست و در نهایت هافبک پرسپولیس ضربه کرنر را به روی دروازه استقلال کشید. 

* ضربه قیچی برگردان علی علیپور در مقابل محوطه جریمه استقلال هواداران پرسپولیس را به اشتباه انداخت و آن ها فکر کردند این تیم به گل تساوی رسیده است. 

* بعد از مصدومیت فرشید باقری، بازیکنان پرپسولیس توپ را به بیرون زدند که رفتار بازیکنان این تیم با تشویق وینفرد شفر همراه بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید