گزارش لحظه به لحظه جی پلاس؛

آخرین حاشیه های دربی 86/ برادر منشا به ورزشگاه آمد

هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس از ساعات اولیه صبح در استادیوم آزادی حاضر شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس، امروز حساس‌ترین دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15:45 بین استقلال و پرسپولیس برگزار خواهد شد و درهای ورزشگاه آزادی زودتر از ساعت مقرر از سوی مسئولان باز شد.

پیش از این قرار بود درهای ورزشگاه آزادی از ساعت 10 صبح به روی علاقه‌مندان باز شود.

تاکنون حدود 10 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند.

* با وجود اینکه نیروی انتظامی در قسمت روبه‌روی جایگاه ویژه، هواداران دو تیم را از یکدیگر جدا کرده اما میان آنها یک درگیری شکل گرفت. هواداران از دور اشیائی را به سمت یکدیگر پرتاب می‌کردند که در جریان این اتفاق سر یکی از تماشاگران استقلال شکست. او پس از این اتفاق به کمک نیروهای انتظامی به سمت آمبولانس کنار زمین هدایت شد تا مورد درمان قرار گیرد.

* در حالی که پلیس اسب‌سوار در ورزشگاه آزادی مستقر است تعدادی از مردم با این پلیس‌های سوار بر اسب عکس یادگاری می‌گیرند.

* چند دختر که قصد داشتند با پوشش پسرانه به ورزشگاه بیایند توسط پلیس از ورود آنها ممانعت به عمل آمد.

*هواداران پرسپولیس برای تشویق تیمشان سرود قهرمانی خواندند که این موضوع با واکنش هواداران استقلال و سوت های آنها رو به رو شد.

*سعید فتاحی مسئولان مسابقات لیگ برتر ساعت 11:30 در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد.

*طبقه اول ورزشگاه آزادی ساعت 12:15 از سوی طرفداران دو تیم پر شد و هواداران سرخابی به طبقه دوم هدایت شدند.

*پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال امروز در اردوی آبی پوشان حاضر شد و برای آنها در دربی آرزوی موفقیت کرد.

*بسیاری از هوادارانی که بلیت طبقه پایین را خریداری کردند نتوانستند به طبقه پایین بروند و مجبور شدند با توجه به اینکه بلیت جایگاه پایین را داشتند در طبقه بالا مستقر شوند.

*بسیاری از هواداران استقلال و پرسپولیس از نحوه بلیت فروشی بسیار گله‌مند و از اینکه نتوانستند بلیت تهیه کنند بسیار ناراحت هستند.

*با توجه به اینکه استقلال میزبان است و نحوه فروش بلیت بر عهده باشگاه استقلال است، تعدادی از هواداران پرسپولیس همچنان بدون بلیت در محوطه ورزشگاه حضور دارند و منتظرند تا بلیت تهیه کنند.

*یکی از روزنامه‌نگاران انگلیسی که برای تهیه گزارش به ایران آمده در حال حاضر در ورزشگاه آزادی حضور دارد و در حال گرفتن فیلم و تهیه گزارشاست.

* بازیکنان تیم استقلال ساعت 14 وارد ورزشگاه ازادی شده و به شدت مورد تشویق قرار گرفتند.

* وضعیت نمازخانه های ورزشگاه آزادی روز دربی بیشتر به شکل خوابگاه در آمده و همین موضوع باعث ناراحتی برخی از تماشاگران شد. هوادارانی که قصد برپایی نماز را داشتند وقتی به نمازخانه مراجعه کردند متوجه شدند که تعدادی از تماشاگران در نمازخانه ها خوب هستند که همین موضوع باعث شد نمازگزاران در بیرون از جایگاه به برپایی نماز مشغول شوند. تصاویر فوق نشان می دهد که روز گذشته نمازخانه ها به چه شکلی بوده و امروز به چه حالتی در آمده است.

* فریدون آسرایی خواننده موسیقی پاپ در جایگاه ویژه حضور دارد.

* امید نورافکن و میلاد زکی پور دو بازیکن استقلال به محض ورود تیمشان به ورزشگاه در زمین حاضر شده و پس از بازدید نحوه استقرار تماشاگران به رختکن برگشتند.نورافکن وقتی با تشویق تماشاگران رو به رو شد به پیراهن استقلال بوسه زد.

*میگوئل کولی و جیری ساناک دو مربی استقلال با استقبال هواداران این تیم وارد زمین چمن ورزشگاه آزادی شدند و برای تماشاگران دست تکان دادند.

 

* طرفداران پرسپولیس پرچمی را برای خوشامدگویی به ایفانتینو به احتزاز در آوردند که در ابتدا باعث به وجد آمدن آنها شد اما ثانیه هایی بعد آنها متوجه شدند این پرچم به شکل بر عکس باز شده و به همین دلیل مجبور شدند پرچم خود را جمع کنند. قرار است پرسپولیسی ها دوباره پرچم را به شکل درست باز کنند.

*کری های طرفداران سرخابی در طول حضورشان در استادیوم ادامه دار است و تماشاگران مرتب علیه یکدیگر فحاشی می کنند.

* حامد حدادی بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران در محل اردوی آبی پوشان حاضر شد و با مهدی رحمتی عکس یادگاری گرفت.

*جایگاه خبرنگاران ورزشگاه آزادی هم مثل بازی های گذشته مملو از جمعیت است.

*اکبر عباسی ملکی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در اردوی این تیم پیش از دربی حاضر شد.

*هواداران تیم استقلال پرچم های بزرگی را آماده طرح موزائیکی کرده اند و پرسپولیسی ها هم با تک پرچم های سفید و قرمز قصد دارند فضای ورزشگاه را تغییر دهند. به هنگام ورود پرچم ها به ورزشگاه کری طرفداران دو تیم دوباره آغاز شد.

*تعداد زیادی از طرفداران دو تیم در بیرون از ورزشگاه مانده اند و هزاران نفر با در دست داشتن بلیت نمی توانند وارد استادیوم شوند. ظرفیت ورزشگاه پر شده است.

* برانکو و افشین پیروانی با پوشیدن شماره ۱۲ در زمین حاضر شده و مورد تشویق قرار گرفتند.

* برانکو به همراه پیروانی در قسمتی که هواداران پرسپولیس نشسته بودند، دور افتخار زده و مورد تشویق هواداران پرسپولیس قرار گرفتند.

* یک خواننده به زبان انگلیسی در ورزشگاه یک ترانه خواند، اما استقبالی از او نشد.

* چند هوادار پرسپولیس که پیراهن قرمز به تن داشتند و در جایگاه استقلالی‌ها نشسته بودند، پس از درگیری روی سکوها، به کنار زمین آورده شده و به قسمت پرسپولیسی‌ها هدایت شدند.

* هواداران تیم پرسپولیس با دیدن برانکو شعار قهرمانی سر دادند.

* زمانی که همیاران هوادار با پرچم‌های پرسپولیس و استقلال در زمین دور می‌زدند، هواداران تیم استقلال با پرتاب بطری و اشیاء دیگر پرچم پرسپولیس را زدند.

*با وجود پر شدن ورزشگاه آزادی جمعیتی در حدود ۱۰ هزار نفر بیرون از ورزشگاه حضور دارند که به آنها اجازه ورود به ورزشگاه داده نمی‌شود.

* برخی از هواداران با وجود داشتن بلیت نتوانستند وارد ورزشگاه آزادی شوند.

*با وجود اینکه برخی از قسمت‌های ورزشگاه برای فاصله بین هواداران استقلال و پرسپولیس خالی مانده بود اما به دلیل ازدحام هواداران در این قسمت‌ها هم مردم نشستند.

* بازیکنان دو تیم در میان تشویق شدید هوادارانشان برای گرم کردن وارد زمین شدند.

* برادر گادوین منشا مهاجم تیم پرسپولیس برای دیدن دربی در ورزشگاه آزادی حاضر شد.

 

* باجه‌های بلیت‌فروشی حاضر در ورزشگاه کار بلیت فروشی را به اتمام رساندند.

 

دیدگاه تان را بنویسید