پازاج: نمی‌توانستیم سامان عزیزی را به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام کنیم

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی امید و بزرگسالان گفت: تست سلامت سامان عزیزی ستاره‌دار بود و نمی‌توانستیم وی را به قهرمانی آسیا اعزام کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، احد پازاج در این باره اظهار داشت: طبق فرآیند انتخاب تیم‌های ملی، سابقه مدال‌آوری در رقابت‌های جهانی 2017 فرانسه و مدال‌آوری در مسابقات جهانی زیر 23 سال، عملکرد و نتایج کشتی‌گیران در رقابت‌های جام بین‌المللی تختی، سابقه مدال‌آوری در مسابقات جوانان جهان سال 2017 فنلاند و سابقه کسب مدال طلا در بازی‌های داخل سالن آسیا - اقیانوسیه (ایندورگیم) برای انتخاب ملی‌پوشان در رقابت‌های آسیایی قرقیزستان باید مدنظر قرار می‌گرفت.

وی تصریح کرد: در همه اوزان به جز دو وزن 72 و 97 کیلوگرم این موضوع عیناً رعایت شد و کادر فنی در وزن 85 کیلوگرم نیز عین فرآیند عمل کرده و با توجه به سابقه مدال‌آوری نوری در رقابت‌های جهانی وی را انتخاب کرد.

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی امید و بزرگسالان کشورمان با اشاره به اینکه سامان عزیزی هم مانند سایر کشتی‌گیران حاضر در اردو یک سرمایه ملی است، اظهار داشت: از عزیزی انتظار داشتم وقتی خودش می‌دانست که در تست سلامت سه ستاره شده و باید به کمیته انضباطی برود و عملاً امکان اعزام وی به آسیایی را نداریم وارد حواشی این چنینی نمی‌شد. ضمن اینکه در مورد نرفتن به اوکراین هم وی اعلام کرده بود کارمند آموزش و پرورش است و مشکل خروجی ندارد، اما در لحظات آخر مشخص شد که اجازه خروج ندارد.

پازاج در مورد اعزام نشدن بلفکه به مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: کادر فنی با توجه به شرایط تمرینات کشتی‌گیران و توان وفق‌پذیری ایشان با مقررات جدید (اجرای فن درخاک) در نهایت همگی رأی به انتخاب خلیلی دادند تا وی را نیز آزمایش کنند.

وی خاطرنشان کرد: بلفکه هم همچون حیدری راهی تورنمنت اوکراین شده است و ان‌شاءالله با رفع نواقص فنی و موفقیت در رقابت‌های انتخابی، می‌تواند در مسابقات مهم پیش رو صاحب دوبنده تیم ملی شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید