درخواست ژاپنی ها برای دیدار دوستانه با تیم ملی فوتسال ایران

تیم‌ ‌ملی فوتسال ژاپن بعد از شکست در فینال جام ملت‌های آسیا پیشنهاد برگزاری بازی دوستانه با ایران داده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم‌ ‌ملی فوتسال ایران بعد از قهرمانی در پانزدهمین دوره از جام ملت‌های آسیا دیروز (سه‌شنبه) به میهن بازگشت و کمیته‌ فوتسال در حال برنامه‌ریزی برای آماده‌سازی تیم‌ ‌ملی برای جام جهانی ۲۰۲۰ است.

در این میان ایران به چند کشور صاحب نام در فوتسال پیشنهاد بازی دوستانه داده است و نایب قهرمان جام ملت‌های آسیا نیز به دنبال برگزاری بازی دوستانه با ایران است.

عباس ترابیان درباره این موضوع، بیان‌ کرد: ژاپنی‌ها در حاشیه مسابقات جام ملت‌های آسیا پیشنهاد برگزاری دیداری دوستانه با تیم‌ ‌ملی فوتسال ایران را دادند. صحبت‌های اولیه برای برگزاری این بازی صورت گرفته است اما هنوز چیزی قطعی نیست.

رییس کمیته‌ فنی فوتسال هم‌چنین در ادامه‌ از قطعی شدن بازی با برزیل خبر داد و افزود: در آبان ماه سال ۱۳۹۷ دو بازی در برزیل خواهیم داشت و به دنبال این هستیم که برزیل هم در سپتامبر ۲۰۱۹ به ایران بیاید.

ترابیان هم‌چنین از مذاکره با چند تیم اروپایی خبر داد و خاطرنشان کرد: هنوز جوابی از سوی این تیم‌ها برای ما ارسال نشده است. با این حال مسابقات چهار جانبه قطعی شده است و قرار است آذرماه ۱۳۹۷ با حضور چهار تیم آذربایجان، قزاقستان، روسیه و ایران گرند پری جدیدی تشکیل شود. این تورنمنت که امسال نیز با حضور این چهار تیم در اصفهان برگزار شد، قرار است که سال آینده در قزاقستان برگزار شود. هم‌چنین به دنبال این هستیم تا این مسابقات را به عنوان مسابقات گرند پری جدیدی به ثبت برسانیم و پیش از آن باید هیات امنای مسابقات تشکیل شده و این تورنمنت به ثبت برسد.

دیدگاه تان را بنویسید