کریمی: من حرف‌هایم را زدم حالا فدراسیون بیاید و پاسخگو باشد

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت که بهتر است در مورد جلسه امروزش در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مسئولان این کمیته به اظهارنظر بپردازند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علی کریمی در پایان نشست امروز کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: آنها سؤال کردند، ما هم جواب دادیم و نوشتیم، حالا کمیته انضباطی باید تصمیم بگیرد. در جلسه اول هم که حکم صادر نمی‌کنند، بهتر است در مورد جلسه آنها (مسئولان کمیته انضباطی) صحبت کنند.

این جلسه که هیچ 10 جلسه دیگر هم باشد می‌روم
وی در مورد حضورش در برنامه 90 امشب گفت: اگر تا آن ساعت چیز جدیدی پیدا کنم، صددرصد با خودم می‌برم. این جلسه که هیچ، 10 جلسه دیگر هم باشد می‌روم، خیال‌تان راحت. مثل شما (خبرنگاران) نیستم که می‌گویید جواب نمی‌دهد و پیگیری نمی‌کنید.

چیزی که اظهر من الشمس است را چه بگویم؟
سرمربی تیم سپیدرود در واکنش به صحبت‌های خبرنگاری که به او گفت: «محمد مایلی‌کهن چند سال پیش این صحبت‌ها را انجام داد، اما چرا آن‌موقع از او حمایت نکردید؟»، تصریح کرد: کدام صحبت‌ها را کرد؟ خیلی حفظ کردم که این کلمه یادم ماند، چیزی که اظهر من الشمس است را چه بگویم؟ واقعیت‌ها را گفته، صحبت کردن نمی‌خواهد که. شما سؤال می‌کردید، من جواب‌تان را می‌دادم، شما سؤال کردید؟ سوال می‌کردید، من جواب می‌دادم. کسی از من سؤال بپرسد من جواب می‌دهم.

رسانه‌ها به خاطر سفر جام جهانی روی صحبت‌های من مانور نکردند!
کریمی در ادامه وارد «بگو مگو» با خبرنگاران شد و با انتقاد از رسانه‌ها گفت: نشان به این نشان که در هفته‌ای که گذشت، هیچ کدام از رسانه‌ها روی صحبت‌های من مانور نکردند. اینها به خاطر سفر جام جهانی است. من حداقل یک بار سابقه جام جهانی را داشتم، حالا آن هم اتفاقی بوده. همه رسانه‌ها را فدراسیون فوتبال باید لیست بدهد. حداقل سؤالی بکنید که بشود جواب داد.

جلسه کمیته انضباطی من فقط بابت مصاحبه بعد از بازی استقلال خوزستان بود
وی با اشاره به دلایل حضورش در کمیته انضباطی، خاطرنشان کرد:‌ در جلسه سؤال کردند و ما هم جواب دادیم، حالا باید ببینیم کمیته انضباطی چه تصمیم می‌گیرد. این را هم یادم رفت بگویم، جلسه کمیته انضباطی من فقط بابت مصاحبه بعد از بازی استقلال خوزستان بود و درباره چیز دیگری نبود.

به من نگفتند در مورد فدراسیون حرفی نزنم
سرمربی تیم سپیدرود در پاسخ به این سوال که «آیا در کمیته انضباطی از او خواسته نشد که از این پس حرفی علیه فدراسیون نزند؟»، گفت: نه، چیزی نگفتند.

کریمی راجع‌به اینکه پیش از این اعلام کرده بود اتفاقات امروز کمیته انضباطی را ضبط خواهد کرد، یادآور شد: قسمتی از جلسه ضبط شد، اما در قسمت دیگر آن دستگاه ضبط صدا را قطع کردند.

من حرف‌هایم را زدم حالا فدراسیون بیاید و پاسخگو باشد
وی بار دیگر به حضورش در برنامه امشب 90 اشاره کرد و گفت: به رفیق‌تان (عادل فردوسی‌پور) هم حرف‌هایم را گفتم، من حرف‌هایم را زدم. حالا اینها (مسئولان فدراسیون) باید بیایند و جوابگو باشند. الان دو سه ماه است که حرف‌های‌مان را می‌زنیم، حالا آنها باید جوابگو باشند. من فقط باید حضور فیزیکی داشته باشم که اگر دوباره سؤالی پیش آمد، دوباره سؤال کنم. وقتی آقای ساکت به‌عنوان نماینده فدراسیون می‌آید، هر صحبتی بکند، نقطه نظر فدراسیون فوتبال است.

می‌خواهیم شرایطی باشد که به حال و روز فوتبال و پیشرفت فوتبال‌مان کمک کند
سرمربی تیم سپیدرود در پاسخ به این سؤال که «آیا اگر از فدراسیون به جوابی نرسید، کار را به مراجع بالاتر می‌کشانید؟»، گفت: نه، من که شکایتی نکردم، اینها صحبت می‌کنند. ما در دو سه ماه اخیر چند سؤال داشتیم، اما پاسخگو نبودند. الان لطف کردند و پاسخگو شدند. ما می‌خواهیم شرایطی باشد که به حال و روز فوتبال و پیشرفت فوتبال‌مان کمک کند، تمام شد و رفت؛ چیز دیگری که نمی‌خواهیم. از آقایان هم این سؤالات را بپرسید که صد درصد می‌دانم که سوال می‌کنید، اما جواب نمی‌دهند.

کریمی در واکنش به این مسئله که در فدراسیون فوتبال افراد پاسخگو اخراج شدند و حتی داوران را هم ممنوع‌المصاحبه کردند، گفت: این نشانه استقلال در فدراسیون فوتبال است؟ نشانه این است که در فدراسیون فوتبال هر کس می‌تواند در حیطه اختیار خودش پاسخگو باشد. داوران بنده خدا همین‌طوری که پول نمی‌گیرند، اینکه صحبت کنند و جریمه شوند هم دیگر دور از انصاف است.

 

دیدگاه تان را بنویسید