با بازی ایده‌آل حداقل امتیاز از پرسپولیس را می‌خواهیم

سرمربی نسف قارشی: آرزوی بازی در آزادی را داشتیم

سرمربی نسف‌قارشی در آستانه دیدار با پرسپولیس گفت: مقابل یکی از بهترین تیم‌های آسیا باید بازی کنیم، اما می‌خواهیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، بردیف، سرمربی تیم نسف‌قارشی ازبکستان در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا گفت: برای ما فردا بازی سختی خواهد بود چون در استادیوم آزادی مقابل یکی از بهترین تیم‌های آسیا بازی خواهیم کرد. ما سعی می‌کنیم تا بازی خوبی را انجام دهیم تا بتوانیم به نتیجه خوبی که می‌خواهیم برسیم.

بردیف در ادامه گفت: مطمئنم در گروه سختی قرار داریم. با توجه به اینکه ما نسبت به تیم‌های هم گروهی خود متعصب هستیم باید مقابل تیم‌های بزرگ و قوی بازی کنیم. مطمئنا از این گروه بازی‌های خوبی از تیم ما شاهد خواهید بود. ما تیم جوانی هستیم. بازیکنان خوب و با انگیزه‌ای در اختیار داریم که این بازی می‌تواند یک بازی سخت و امتحان سختی در تیم ما باشد که امیدوارم از این امتحان سربلند خارج شویم.

وی در خصوص اینکه فردا مقابل پرسپولیس به دنبال پیروزی هستید یا تساوی،‌افزود: همه می‌دانند که ما می‌خواهیم فردا بازی ایده‌آلی انجام دهیم تا حداقل امتیاز را بگیریم. 

سرمربی نسف‌قارشی در خصوص اینکه با حضور تیم‌های قدرتمندی مثل پرسپولیس و السد قطر چقدر شانس صعود برای نسف‌قارشی متصور هستید، اظهار داشت:  می‌دانید که فوتبال به نام‌ها نیست. تیم‌های السد قطر و پرسپولیس تیم‌های قدرتمندی هستند اما اجازه بدهید دو سه بازی برگزار شود بعد می‌توانیم بگوییم چه تیم‌هایی شانس صعود دارند.

بردیف در ادامه در خصوص اینکه در تیم شما چند بازیکن خارجی با کیفیت بالا حضور دارد، گفت: همانطور که می‌دانید ما تیم بسیار جوانی هستیم. چند بازیکن ما در المپیک ازبکستان بازی می‌کند و چند تا از بازیکنان در تیم بزرگسالان. بازیکنان صربستانی و روس به عنوان بازیکن خارجی در اختیار ما حضور دارند و بازی می‌کنند اما اینکه بخواهیم بگوییم تیم ما چه کیفیتی دارد، باید بگویم که همه چیز در زمین مشخص می‌شود و ما سعی می‌کنیم بازی خوبی ارائه دهیم. 

وی در خصوص اینکه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی همیشه هجومی بازی می‌کند و چه برنامه‌ای دارید که مقابل تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نتیجه بگیرید، گفت: مطمئنا بازی کردن مقابل تیم بزرگی مثل پرسپولیس بسیار سخت است. اما نمی‌گویم می‌خواهیم از ابتدا مقابل تیم بزرگ پرسپولیس حمله کنیم اما با سبک دفاعی خاصی مقابل پرسپولیس به میدان می‌رویم. به دنبال این هستیم که نتیجه حداقل کسب کنیم. امیدوارم با برد یا تساوی از ورزشگاه آزادی خارج شویم.

سرمربی نسف‌قارشی در خصوص اینکه با توجه به اینکه بازیکنان جوانی در اختیار دارید آیا تجربه بازی در ورزشگاه پر از تماشاگر داشته‌اید یا خیر،‌گفت:‌آرزو می‌کردیم که در یک ورزشگاه بزرگ و پر از تماشاگر مثل ورزشگاه آزادی بازی کنیم. احساس می‌کنم بازی در ورزشگاهی که پر از تماشاگر است برای بازیکنان بسیار جذاب است و 4 سال پیش هم مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی 50 هزار هوادار آمده بودند ولی در بازی فردا آرزو می‌کنم تا ورزشگاهی پر از تماشاگر ببینم. 

بردیف در پایان گفت: امیدوارم فردا یک بازی خوبی هر دو تیم انجام دهند و آرزو می‌کنم تماشاگران زیادی به ورزشگاه آزادی بیایند و هوادارانی که از نزدیک شاهد این بازی هستد یک دیدار تماشایی ببینند و از شما خبرنگاران ورزشی هم تشکر می‌کنم و برای شما آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید